menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رادیو صبا

برنامه های “رادیو صبا” در ایام محرم

مدیر رادیو صبا از پخش برنامه‌های جدید با عنوان «مثل رنگ نارنجی در شب» و «تفأل و تبسم» از این شبکه رادیویی خبر داد و تاکید کرد که برنامه‌های طنز در ایام محرم از رادیو صبا پخش نمی‌شود.

به گزارش شیرین طنز، محمدصادق رحمانیان، مدیر رادیو صبا در این‌باره گفت: رادیو صبا از ابتدا تا هفتم محرم برنامه‌های طنز پخش نمی‌کند و فقط برنامه‌های سرگرم‌کننده مثل مسابقه و برنامه‌های سینمایی دارد. در این روزها هم موسیقی‌های آرام پخش می‌شود، اما از هشتم تا روز سوم شهادت امام حسین (ع) موسیقی‌های سنگین پخش خواهد شد.

رادیو صبا لبخند

وی ادامه داد: برنامه «رادیو فیلم» هم از رادیو صبا بازپخش می‌شود، ضمن این‌که چند برنامه جدید هم برای این ایام تدارک دیده‌ایم. برنامه «مثل رنگ نارنجی در شب» هر روز ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه به مدت نیم ساعت از رادیو صبا پخش می‌شود. این برنامه شامل قطعات ادبی و داستانی، شعرخوانی با صدای شاعران معاصر و تصنیف است. قصه‌های مدادرنگی عنوان یکی از بخش‌های این برنامه است که با صدای گیتی خامنه داستان‌هایی روایت می‌شود.

مدیر رادیو صبا با اشاره به برنامه سینما صبا گفت: در این برنامه بخش‌هایی از یک فیلم همراه با موسیقی با کلام ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه پخش می‌شود که گاهی موسیقی ارتباطی با فضای فیلم ندارد. این برنامه هم به مدت ۱۵ دقیقه جنبه سرگرم‌کنندگی دارد. برنامه تفأل و تبسم هم از دیگر برنامه‌های جدید رادیو صباست که شامل حکایت شنیدنی با صدای مریم واعظ‌پور و تفأل به حافظ با صدای ژاله صادقیان است که ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

پخش زنده رادیو صبا

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر