menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انتخابات

برنامه انتخاباتی «کارستان» سرآغازی برای فراهم آوردن فضای طنز سیاسی

وی‍‍ژه برنامه انتخاباتی «کارستان» می‌تواند سرآغازی برای فراهم آوردن فضای طنز سیاسی باشد.

به گزارش شیرین طنز، بهرام امانی کارگردان هنری ویژه‌برنامه انتخاباتی «کارستان» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این برنامه تلویزیونی گفت: ویژه‌برنامه «کارستان» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما است که با نیم نگاهی به فضای طنز، پخش مستندهای واقع‌نگر و گفتگو با مهمانان و کارشناسان با رویکرد اجتماعی فضای انتخاباتی بین مردم را به چالش می‌کشد.

وی در ادامه در خصوص جزئیات ضبط مستندهای واقع‌نگر توضیح داد: احسان متولی در نقش نماینده مردم به همراه بهروز ایران‌پور با دوربین و وسایل تصویربرداری در میان مردم می‌رود و به نوعی در جایگاه یک کاندیدای مجلس تبلیغ می‌کند. ما تمام تلاشمان را کردیم که در این بخش شیوه‌های صحیح و غلط تبلیغات انتخاباتی را گوشزد کنیم.

امانی پیرامون بخش‌های دیگری چون «استندآپ کمدی» بیان کرد: شاید نگاه اول مخاطب به این باشد که «استندآپ کمدی» بخش تقلیدی است؛ اما این روش بهترین راه برای انتقال مفاهیم و نقد صحیح است. رسانه باید تللاش کند تا «استندآپ کمدی‌ها» رسمیت پیدا کند و در مقطع خاصی بین مردم شکل بگیرد.

کارگردان هنری ویژه برنامه «کارستان» خاطرنشان شد: «کارستان» می‌تواند سرآغاز فضای آرامی در مباحث سیاسی باشد. مباحثی که در قالب ژانر و بستری اجتماعی شکل می‌گیرد. سیاست به کل فضایی خشن و سخت دارد که می‌توان با موضوعات مردمی و اجتماعی آن را نرم‌تر و قابل فهم‌تر کرد.

امانی از حضور مهمانان در ویژه برنامه «کارستان» گفت: ویژه برنامه «کارستان» از ۱۷ اسفند ماه با حضور کارشناسان و مهمانان ویژه با موضوعات مختلف اجتماعی مانند: امنیت، دانشجویان موفق و … به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

کارگردان هنری ویژه برنامه «کارستان» ادامه داد: حضور آقای شمشادی خبرنگار اعزامی به سوریه و همسر شهید سیاح طاهری را با موضوع امنیت ملی به عنوان مهمانان و همچنین کارشناسان حاذق رسانه ملی در برنامه «کارستان» داریم.

امانی در پایان تأکید کرد: ویژه برنامه «کارستان» به تهیه‌کنندگی محمود فلاح پرویزی و با اجرای حبیب میران‌چی از ۱۷ اسفند ماه از ساعت ۲۰:۴۵ تا ۲۱:۳۰ به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر