menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کارگاه آذر خانه کاریکاتور اصفهان

برنامه‌های خانه کاریکاتور و دفتر طنز اصفهان در سه ماهه آخر ۹۶

مدیر خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری استان اصفهان گفت: اعضای خانه کاریکاتور جوایز بسیار زیادی در طول سال کسب می‌کنند که یکی از مهم‌ترین ‌آن‌ها که اخیراً اتفاق افتاده، کسب مقام برتر بخش آزاد از یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران است.

به گزارش شیرین طنز، پیام پورفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در رابطه با برنامه‌های خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری استان اصفهان در سه ماهه آخر سال ۹۶ اظهار کرد: برنامه روتین خانه کاریکاتور تا آخر سال جلسات هفتگی است، البته برنامه‌های متفاوت دیگری نیز در دستور کار هست که در اخبار آتی اطلاع رسانی می‌شود، اما کارگاه‌های هفتگی با تنوع بالایی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این کارگاه‌های هفتگی سال‌ها است که برگزار می‌شود و محوران ها نیز کاریکاتور است چرا که واحد برگزار کننده نیز خانه کاریکاتور است، البته تمام بخش‌های مرتبطی که می‌توانند به نوعی با کاریکاتور در ارتباط باشند در برنامه قرار می‌گیرند.

مدیر خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری استان اصفهان گفت: بخش‌های مرتبط با هنر کاریکاتور که به آن‌ها پرداختیم بسیار متنوع هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به مباحثی از جنس علوم انسانی و تربیتی، علوم سیاسی، جامعه شناسی، روانشناسی و حتی موسیقی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: البته مباحث تخصصی کاریکاتور مثل تکنیک‌های اجرایی و تکنیک‌های سوژه یابی که در هنر کاریکاتور وجود دارد نیز مورد بحث جلسات بوده است، مدرسین کارگاه‌ها نیز یا از اعضای خانه کاریکاتور هستند و یا هنرمندان کاریکاتوریستی هستند که از داخل یا بیرون اصفهان به برنامه‌ها دعوت می‌شوند.

پورفلاح با بیان اهداف خانه کاریکاتو از برگزاری جلسات هفتگی ابراز داشت: هدف خانه کاریکاتور پرورش هنرمندان کاریکاتوریست است که با مباحث آموزشی جلسات محقق می‌شود، همچنین فضا سازی برای خلق اثر و تولیدات کاریکاتور نیز از دیگر اهداف جلسات است.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های خانه کاریکاتور پوشش دهنده بخش آموزشی و کمی و کیفی آثار هنرمندان است که در در این سال‌ها توانسته به این هدف جامه عمل بپوشاند و امیدواریم بتواند در ادامه نیز این مسیر را بدرستی بپیماید؛ این جلسات سه شنبه هر هفته در خانه هنرمندان برگزار می‌شود که در ۶ ماهه ابتدای سال از ساعت ۱۷ الی ۱۹ و در شش ماه دوم از ۱۶ الی ۱۸ میزبان هنرمندان خواهد بود.

مدیر خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری استان اصفهان در خصوص کسب افتخارات اعضا اذعان داشت: اعضای خانه کاریکاتور جوایز بسیار زیادی در طول سال کسب می‌کنند که اگر بخواهم به یکی از مهم‌ترین ‌آن‌ها که اخیراً اتفاق افتاده اشاره کنم باید کسب مقام برتر بخش آزاد از یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران توسط مهناز یزدانی که جزو افراد پرافتخار خانه کاریکاتور است و در حوزه پویانمایی نیز کارگردانی می‌کند و در آن حوزه نیز جوایز متعددی داشته است، عنوان کنم.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر