menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دگر خند dِgَr khَnd

بررسی طنز در ادبیات کودک و نوجوان در دگرخند

مهدی فرج الهی از برگزاری نشست دگرخند ویژه هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره با موضوع طنز در ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، مهدی فرج الهی دبیر و مجری سلسله نشست های طنز “دگرخند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری با اشاره به این که نشست نقد و بررسی آثار منتشر شده در حوزه طنز (دگرخند) دوشنبه ۲۷ مردادماه در سالن امیرحسین فردی (اندیشه ۲) برگزار می شود، اظهار کرد: در این نشست طنز در ادبیات کودک و نوجوان امروز مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

فرج الهی گفت: در این برنامه علی زراندوز سردبیر پیشین مجله “بچه ها گل آقا” حضور خواهد داشت و از تجربه خود در این زمینه سخن می گوید. همچنین دکتر سعید بی نیاز (روان شناس و نویسنده) نیز به دلیل اهمیت روان شناسی کودک در ادبیات آن، در این زمینه سخن می گوید.
دبیر و مجری سلسله نشست های طنز “دگرخند” با تاکید بر لزوم پرداختن به ادبیات کودک و نوجوان در روزگار امروز کشورمان، اظهار کرد: این ادبیات از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفت و محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری نیز بر پرداختن هر چه بیشتر و بهتر به آن تاکید داشت و از همین رو حوزه هنری کودک و نوجوان نیز تاسیس شد.
گفتنی است، مراسم دگرخند ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۲۷مرداد و ویژه هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره در حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می شود و ورود برای عموم علاقه مندان به این نشست آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر