menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بررسی تبلیغات کاندیداهای انتخابات در انیمیشن طنز “دوران نامزدی”

انیمیشن «دوران نامزدی» که با مضمونی طنز به سفارش خانه انیمیشن با موضوع بررسی تبلیغات کاندیداهای انتخابات تهیه شده است با الگوگیری از تجربه موفق انتشار مجموعه «آخرین پرواز کرکس» هر روز راس ساعت ۲۰ از کانال تلگرامی سازمان هنری رسانه‌ای اوج و کانال خانه انیمیشن منتشر خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، انتشار مجموعه انیمیشن‌های «دوران نامزدی» که از تازه‌ترین محصولات خانه انیمیشن انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، همزمان با شروع تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات‌های ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد.

مجموعه «دوران نامزدی» انیمیشنی با درون مایه‌ی طنز است که به سفارش خانه انیمیشن انقلاب اسلامی و با اجرای طرح توسط مؤسسه فرهنگی هنری پرنیان اندیشه هنر در سی قسمت تولید شده است.

این انیمیشن که از درون مایه‌ای طنز برخوردار است تلاش نموده تا با بررسی نقادانه، به موشکافی برخی آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی که در رویکردهای تبلیغاتی برخی کاندیداها بپردازد.

از نکات قابل ذکر در مورد این انیمیشن نحوه انتشار متفاوت این مجموعه‌ی سی قسمتی است. پس از تجربه‌ی موفقیت‌آمیز در زمینه‌ی انتشار مجموعه «آخرین پرواز کرکس» در فضای مجازی که با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد، بار دیگر از ظرفیت فضای مجازی برای انتشار این مجموعه طنز استفاده شده است.

بر همین اساس قسمت جدیدی از مجموعه «دوران نامزدی» در ساعت ۲۰ در فضای مجازی منتشر می‌شود و از همین رو علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۲۰ با مراجعه به کانال تلگرامی سازمان هنری رسانه‌ای اوج به نشانی @owjmedia_org یا مراجعه به کانال خانه انیمیشن در آپارات به نشانی http://www.aparat.com/khaneanimation به تماشای قسمت‌های جدید این مجموعه بنشینند.

گفتنی است جواد فتحی کارگردانی، محمد رمضانی تهیه‌کنندگی و محمدرضا شهبازی سرپرستی نویسندگان این مجموعه را بر عهده داشته‌اند.

***

 قسمتی از این انیمیشن با عنوان پول تمیز را در ادامه ببینید :

 

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر