menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور

بخش طنز هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

داوران معتبر در جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، اعتبار بیشتر جشنواره را رقم می‌زنند.
به گزارش شیرین طنز، افشین یداللهی شاعر و دبیر تخصصی بخش ادبی هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اشاره به نحوه انتخاب اعضای هیئت داوران این جشنواره، به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: داوران حاضر در این جشنواره هر کدام افراد شناخته شده‌ای در حیطه کاری خود هستند. من نیز بر اساس شناختی که از قبل نسبت به آن‌ها داشتم، انتخابشان کردم. همچنین برای اینکه این جشنواره اعتبار بیشتری به دست آورد و بتواند اقبال بهتری در جشنواره‌های بعدی برای خود رقم بزند، وجود این داوران نقش بسزایی خواهد داشت. امیدوارم این جشنواره با حضور استعداد‌‌های خوب در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور صرفا از یک بخش مراسم به یک جشنواره تخصصی تبدیل شود.

یداللهی ادامه داد: من به جهت ارتباطی که با این افراد داشتم از آن‌ها دعوت کردم تا هرکدام در این جشنواره مسئولیت بخشی را به عهده بگیرند تا شاهد یک جشنواره تخصصی با ارتقا در روند ارسال آثار باشیم.

هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور

وی با بیان هدف از برگزاری این جشنواره گفت: هدف از برگزاری جشنواره، شناخت استعدادهایی است که در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در زمینه‌های مختلف وجود دارد. ضمن اینکه کارگاه‌های تخصصی کوتاه مدت برای کسانی که مستعد در این زمینه هستند، فراهم می‌شود تا عیب‌ها و کم و کاستی‌های خود را بیاموزند و آن را برطرف کنند و در پایان کارگاه‌های کوتاهی برای برگزیدگان و کسانی که با آثارشان نشان دادند، استعداد خوبی دارند برگزارمی‌شود تا حضور فعال‌تر و حرفه‌ای‌تری در عرصه‌های مورد نظر خودشان در آینده داشته باشند.

یدالهی در خصوص تخصصی بودن هیئت داوران گفت: اعضای هیئت داوران این جشنواره بسیار معتبر و تخصصی هستند که با حضورشان به اعتبار جشنواره می‌افزایند. ما امروز شاهد یک مرحله ارتقا در جشنواره هستیم، ولی اگر در دوره‌های بعدی این روند تداوم پیدا کند قطعا افراد دیگری که در جشنواره‌های متعدد ادبی حضور نداشتند، با دیدن بررسی آثار، برای حضور در این جشنواره تمایل پیدا می‌کنند.

افشین یدالهی در پایان اظهار داشت: این جشنواره بین دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود. بر این اساس وی به عنوان دبیر تخصصی بخش ادبی، اسامی داوران در بخش‌های مختلف را به شرح ذیل اعلام نمود:

دبیر افتخاری بخش ادبی: محمدعلی بهمنی

شعر کلاسیک: فاضل نظری، محمد علی بهمنی

فن بیان: ژاله صادقیان، محمدرضا شهیدی‌فرد

شعر آزاد: گروس عبدالملکیان، حمیدرضا شکارسری

ترانه: افشین یداللهی، مهدی ایوبی

شعر و نثر طنز: رضا رفیع، صابر قدیمی

شاهنامه‌خوانی: علیرضا شجاع‌پور، رها طهماسبی

داستان کوتاه: چیستا یثربی، رضا مهدوی هزاوه.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر