menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آخر شخص مفرد

بخشی از کتاب “آخر شخص مفرد” اشعار طنز عارفه دهقانی را شامل می شود

۱۵۰ رباعی از عارفه دهقانی در مجموعه شعر «آخر شخص مفرد» توسط سوره مهر به چاپ دوم رسید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، دهقانی در مورد این کتاب گفت: «آخر شخص مفرد» شامل ۱۵۰ رباعی است که در دو بخش سروده ام.

وی ادامه داد: بخش اول شامل تمام رباعی‌هایی است که در قالب‌های اجتماعی، عاشقانه، اخلاقی، طنز و … سروده‌ام که حدود ۸۴، ۸۵ رباعی را شامل می‌شود و بخش دوم هم شامل رباعی‌هایی است که با موضوعات مذهبی، عاشورا و …. سروده‌ام.

آخر شخص مفرد

وی ویژگی این رباعی‌ها را نو و جدید بودن و نوآوری در آنها می‌داند و اظهار داشت: تمام این رباعی‌ها را در قالب جدید سروده ام و سعی کرده ام نوآوری‌هایی در قالب آنها و کلمات بدهم و از ضرب‌المثل‌هایی استفاده کرده ام که تا کنون در اشعار فارسی نیامده و جدید هستند.

دهقانی با بیان اینکه در طول ۳ سال این رباعی ها را سروده،درباره کسانی که در مورد این رباعی ها نظر داده اند هم گفت:قبل از انتشار،آقایان مرتضی اسفندقه،افشین یداللهی و ناصر فیض و همچنین سیمین دخت وحیدی این رباعی ها را دیده اند و نظر داده اند.

کتاب «آخر شخص مفرد» مجموعه رباعی های عارفه دهقانی تولید مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری است که در ۸۴ صفحه، قطع پالتویی و در تیراژ ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه توسط سوره مهر به چاپ دوم رسیده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر