menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه رادیویی طنز سبقت آزاد رادیو جوان

با ویژه برنامه طنز نوروزی «خورجین کلمات» در رادیو جوان همراه باشید

خلاقیت مخاطبان در ویژه برنامه نوروزی «خورجین کلمات» با رویکردی طنز محک زده می‌شود.
به گزارش شیرین طنز، عاطفه شیوافر تهیه‌کننده ویژه برنامه نوروزی «خورجین کلمات» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «خورجین کلمات» جزو ویژه‌برنامه‌های شبکه‌ رادیویی جوان است که در ایام نوروز با حضور خود شنوندگان به روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: برنامه عیدانه ۹۵، این روزها با حضور مخاطبان رادیو جوان و بر اساس طرحی خلاقانه از خود این عزیزان در استودیوی رادیویی ضبط می‌شود.

‌تهیه‌کننده مسابقه رادیویی «دو به دو» در خصوص ویژه‌برنامه‌ «خورجین کلمات» توضیح داد: این برنامه با چینش با مزه و طنز کلمات فارسی، تاکید بسیاری بر تلفظ و استفاده‌ کلمات فارسی دارد.

شیوافر افزود: «خورجین کلمات» در واقع یک دورهمی است که بخش‌های مختلف آن را خود مخاطبان طراحی می‌کنند.

وی به بخش‌های مختلف ویژه‌برنامه نوروزی اشاره کرد و گفت: طراحی قسمت‌های برنامه به این صورت است که حاضران در استودیو با ارائه طرحی خلاقانه و طنز، در بیست کلمه به معرفی خود می‌پردازد و سپس در هشت واژه در پایان برنامه خداحافظی می‌کنند.

تهیه‌کننده برنامه «عقیق» در ادامه اظهار داشت: ویژه برنامه نوروزی «خورجین کلمات» با استفاده از موسیقی‌های شاد و مفرح و همکاری شنوندگان، سعی دارد با ایجاد فضایی جذاب و طنز اوقات خوشی را برای مخاطبان در ایام نوروز رقم بزند.

شیوافر در پایان خاطرنشان کرد: «خورجین کلمات» به گویندگی شایان بهلولی و نویسندگی عاطفه شیوافر هر روز در عیدانه ۹۵ به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر