menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

با حضور مصطفی مشایخی قمپز بیست و هشتم در شد

بیست و هشتمین محفل طنزپردازان استان قم با حضور مصطفی مشایخی طنزپرداز شناخته شده، عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و جمعی از طنزپردازان قمی برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، بیست و هشتمین محفل طنزپردازان استان قم با حضور مصطفی مشایخی طنزپرداز شناخته شده، عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و جمعی از طنزپردازان قمی برگزار شد. برگزارکنندگان محفل قمپز که اصرار دارند آخرین چهارشنبه هر ماه آن را برگزار کنند در فراخوان، تاریخ برگزاری محفل را ۳۲ مرداد ماه (۱ شهریور ماه ۱۳۹۶) درج کرده‌بودند.

قمپز بیست و هشتم با معرفی مصطفی مشایخی مهمان کارشناس محفل توسط عباس احمدی آغاز شد. در ادامه آقایان سیدجواد هاشمی‌نژاد، حسن معارف‌وند، علی‌اصغر فراهانی، محمدحسن دارابی‌نیا، حسین فیض اخلاقی، حسن رحمانی نکو، محمد حسین مهدویان، سید محمد حسینی، سید جواد میرصفی، سید شهاب جدّا و محمد رضا فروغی و خانم‌ها مهین صفاری، حدیثه شریفی و فاطمه زارع دهنوی پشت تریبون قمپز قرار گرفتند و اشعار خود را قرائت کردند. با توجه به هم‌زمانی این برنامه با سالروز ازدواج امیرالمومنین علی(ع) و حضرت زهرا(س) در اغلب آثار ارائه شده به موضوع ازدواج پرداخته شده‌بود. همچنین مسعود اسماعیلی اخوانیه‌ای که جمعی از شاعران قمی در وصف مصطفی مشایخی سروده بودند را برای حاضران خواند.

در پایان بیست و هشتمین محفل طنزپردازان استان قم و با شمارش رای حاضران در سالن سروده‌ی سیدجواد میرصفی به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب شد و با حضور مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم از وی تقدیر شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر