menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم

با اثر طنز پیت جانسون، چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم؟

«چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم» اثری طنز آمیز از پیت جانسون با ترجمه رضی هیرمندی است که از سوی نشر هوپا منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش شیرین طنز، رضی هیرمندی در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار «چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم» خبر داد و افزود: تصور بسیاری از پدر و مادرها این است که مشکلاتشان در ارتباط با بچه‌ها، خیلی خاص است و تنها به آنها تعلق دارد اما با خواندن این کتاب متوجه می‌شوند که بسیاری از پدر و مادرها با این مسایل روبه رو هستند.

چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم

مترجم کتاب «چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم» در ادامه بیان کرد: ظاهرا مشکلاتی مثل مشکلات بین نسلی و نگرانی‌هایی مثل نگرانی‌های شغلی فرزندان و… در زمره مشکلاتی است که بین همه خانواده‌ها و در همه فرهنگ‌ها فراگیر است؛ از اینرو خانواده‌های ایرانی نیز با خواندن این کتاب همذات پنداری می‌کنند.

به گفته هیرمندی، «چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم»، یک جلد از مجموعه چهار جلدی «قصه‌های با پدر و مادر» است که از سوی نشر هوپا منتشر شده و کپی‌رایت مجموعه چهارجلدی یادشده توسط ناشر خریداری شده است.

مترجم مجموعه آثار شل سیلوراستاین گفت: پیت جانسون در زمره نویسندگان نامداری است که کتاب‌های او جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها در انگلیس و آمریکا به شمار می‌آیند و طنز غالب در مجموعه آثارش رمز موفقیت کارهایش است.
زهره نیلی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر