menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضا رفیع

باید پای درس کلاه قرمزی بنشینیم

رضا رفیع که این روزها درصدد آماده‌ سازی مجموعه «قند پهلو» برای نوروز است‌، درباره‌ی ویژه برنامه‌های تحویل سال و همچنین سریال‌های نوروزی اظهار نظر کرد.

به گزارش شیرین طنز، این طنزپرداز و مجری تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا‌، درباره‌ی وضعیت برنامه‌های تحویل سال تلویزیون و اینکه آیا با حضور صرف چهره‌ها در تلویزیون موافق است؟ گفت: حضور چهره‌ها در تلویزیون در این ایام دم‌دست‌ترین و آسان‌ترین راهکار است. در زمانی که افراد به خودشان زحمت نمی‌دهند تفکر و خلاقیت بیشتری داشته باشند تا به راه‌های نوتری برسند مجبور می‌شوند فقط از چهره‌ها استفاده کنند که آنقدر دعوت شده‌اند پشت صحنه‌ای ندارند.

او گفت: احسنت به «کلاه قرمزی» که نگذاشته کوچکترین پشت صحنه‌ای از خودش پخش شود و همچنان جذابیت خود را دارد. چهار تا عروسک چه قدر برای همه جذابند. باید پای درس این عروسک‌ها بنشینیم.

رفیع با بیان این مطلب که می‌توان با راهکارهای محتوایی و جذاب و همچنین تغییر فرصت‌ها و روش‌ها برنامه‌هایی ساخت که جذاب باشند‌، یادآور شد: اتکا به حضور چهره‌ها خیلی اتفاق مثبتی نیست. حضور چهره‌ها دم‌دست‌ترین راهکارها در برنامه‌های تحویل سال است.

سردبیر و مجری «قند پهلو» در ادامه درباره سریال‌های نوروزی تلویزیون نیز گفت: پیش از این مجموعه «پایتخت» جزو سریال‌های خوب بود. ما به این نوع مجموعه‌های طنز که با واقعیت‌های بیرون تفاوتی نداشته‌اند و عاری از لودگی بوده‌اند نیاز داریم. رفیع همچنین عنوان کرد: سریال «پایتخت» یک کلیشه‌شکن بود که قصه‌ای همراه با روزهای نوروز داشت و همت و ابتکار بالایی پشت سر این مجموعه بود.

رفیع در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به روند تولید برنامه «قند پهلو»ی نوروزی اشاره کرد و گفت: همانگونه که پیش از این اعلام شده درصدد هستیم مجموعه نوروزی قند پهلو را با حضور شاعران ایرانی افغانی و تاجیکی ارائه بدهیم و هم اکنون مشغول هماهنگ کردن مهمانان هستیم. این مجری همچنین از حضور به عنوان مجری برنامه نوروزی «قند پهلو» خبر داد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر