menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محمود بصیری

بازگشت محمود بصیری به تلویزیون پس از یازده سال

محمود بصیری که پس از ۱۱ سال دوری از تلویزیون با ایفای نقش مجدی در سریال «سیگنال موجود است» به این رسانه برمی‌گردد، تأکید کرد نمی‌داند چرا و چطور پیشنهادهای گوناگونی که در این سال‌ها به او می‌شد به نتیجه نمی‌رسید.

به گزارش شیرین طنز، محمود بصیری بازیگر نقش مجدی در «سیگنال موجود است» در گفتگو با خبرنگار مهر، از حضور دوباره‌اش پس از ۱۱ سال دوری از تلویزیون با تازه‌ترین ساخته مهدی مظلومی‌ خبر داد و اظهار کرد: این سریال در واقع اولین کار جدی من بعد از سال‌ها دوری از بازیگری محسوب می‌شود. البته سه سال پیش در سریال «آب پریا» به کارگردانی مرضیه برومند هم بازی کردم.

وی افزود: البته نقشم در این سریال بسیار کوتاه بود و در یکی دو سکانس نقش یک کفترباز را بازی می‌کردم. این سریال هم دو سال دیرتر از زمان تولید خود به پخش رسید.

پیشنهادهای زیادی داشتم اما به نتیجه نمی‌رسیدند

بصیری تأکید کرد: در این سال‌ها فیلمنامه‌های زیادی برایم فرستاده می‌شد و پیشنهاد نقش‌های بسیاری داشتم اما همگی بدون نتیجه می‌ماند و نمی‌دانم چرا و چطور به سرانجام نمی‌رسید.

بازیگر «بدون شرح» یادآور شد: اما وقتی کسی به کارش علاقه داشته باشد همه سختی‌ها را تحمل می‌کند. من هم بازیگری را دوست دارم و برایم مهم است که اگر حتی قرار است پنج دقیقه روی آنتن باشم، نقشی خوب بازی کنم.

به خاطر روستایی‌ها تلویزیون را ترجیح می‌دهم

بصیری با ابراز خرسندی از حضورش در پروژه «سیگنال موجود است»، در پایان گفت: مردم شهر به رسانه‌های بسیاری علاوه بر تلویزیون دسترسی دارند اما روستاییان امکاناتشان کمتر است و توجه بیشتری به تلویزیون، سریال‌ها و برنامه‌های آن دارند. من هم برای ارتباط با این عزیزان بازی کردن در مجموعه‌های تلویزیونی را ترجیح می‌دهم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر