menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بازدید ضرغامی از پشت صحنه سریال های طنز رشید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا‌وسیما در بازدید از پشت صحنه سریال‌های طنز «رشید» در اصفهان گفت:‌ برای نوروز 93 از آخرین روز سال تا روز تحویل سال و روزهای تعطیل برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم.

ضرغامی ارتباط مردم با رسانه ملی را در روزهای نوروز بیش از هر زمان دیگری دانست و افزود: با طراوت بودن وشادی در اغلب برنامه‌ها حاکمیت دارد و برای آشنایی مردم با فرهنگ قومیت‌های مختلف، از تولیدات استانی نیز در شبکه‌های سراسری استفاده خواهد شد.

ضرغامی

وی سریال طنز حرفه‌ای رشید را برنامه‌ای خوب و خانوادگی توصیف کرد و گفت: با وجود اینکه کارگردان و نویسنده جوان هستند، اما با هنرمندی خاص، سریالی با کیفیت برای پخش از شبکه‌های سراسری آماده کرده‌اند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به ظرفیت خوب تولیدات مراکز استانی افزود: در این مراکز با اعتبارات اندک، آثار ارزشمندی ساخته می‌شود که قابلیت‌های خوبی برای پخش از شبکه‌های تخصصی و سراسری دارند.

سریال حرفه‌ای رشید به تهیه‌کنندگی رسول هنرمند و کارگردانی مجید کاشی فروشان با موضوع اجتماعی ـ کمدی با نقش آفرینی قدرت‌الله ایزدی بازیگر طنز در 13 قسمت40 دقیقه‌ای به قصه رشید و برادرش کیهان که برای تهیه هزینه درمان برادر معلولشان با مشکلاتی در طول داستان مواجه می‌شوند، می‌پردازد. این سریال نوروز امسال پخش خواهد شد.

تسنیم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر