menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خر حیوان نجیبی است

این کتاب را به هیچ‌کس قرض ندهید چون هرگز به شما پس نخواهد داد!

روزبه اسفندارمز، سرپرست گروه «پالت»، مطالعه «خر حیوان نجیبی است» را برای تعطیلات پایان هفته به علاقه‌مندان کتاب پیشنهاد کرد.

به گزارش شیرین طنز، روزبه اسفندارمز، سرپرست گروه موسیقی «پالت» در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: این اواخر کتابی با عنوان «خر حیوان نجیبی است» را خواندم. در ابتدا، نام این کتاب مرا به خود جذب کرد. البته شاید چنین نامگذاری جالبی، برای هر مخاطبی جذاب باشد.

وی افزود: وقتی خواندن مطالعه «خر حیوان نجیبی است» را شروع کردم با محتوایش ارتباط خوبی برقرار کردم. چون نویسنده‌اش آقای اوجبی، در این اثر مسائلِ مختلفِ اجتماعی را که در آن زندگی می‌کنیم و فرهنگی که در سراسر جامعه انسانی جریان دارد، موردتوجه قرار داده و از دریچه طنز به آن‌ها نگاه کرده بود.

اسفندارمز درباره محتوای «خر حیوان نجیبی است» به علاقه‌مندان مطالعه گفت: شما به‌عنوان مخاطب با کتابی روبه‌رو هستید که در آن، نویسنده طبیعتا یک انسان است، اما در با بهره‌گیری از عنصر طنز شرایط موجود جامعه را دلیلی معرفی می‌کند که براساس آن تصمیم گرفته تا خر بودن را برای زندگی خود انتخاب کند. نویسنده این کتاب آقای علی اوجبی در ابتدای کتاب می‌نویسد: «این کتاب را به هیچ‌کس قرض ندهید چون هرگز به شما پس نخواهد داد!»

خر حیوان نجیبی است

سرپرست گروه «پالت» بیان کرد: با توجه به برنامه‌های مختلفی که در قالب گروه «پالت» باید انجام دهیم، کمتر فرصت مطالعه پیدا می‌کنم، اما هروقت بتوانم حتما کتاب می‌خوانم. این را هم بگویم که خودم را اهل کتاب خواندن می‌دانم.

وی با اشاره بر اهمیتی که به مطالعه کتاب‌های حوزه تخصصی‌اش یعنی موسیقی می‌دهد، افزود: با توجه به این‌که کار من موسیقی است، مدام سعی می‌کنم آثار مکتوبی را که در این حوزه روانه بازار می‌شود، رصد کنم و آن‌ها را مطالعه کنم.

اسفندارمز گفت: قبلا زمان بیشتری داشتم و زیاد کتاب می‌خواندم، اما اگر مطالعه مقاله‌ها و مطالب کوتاه از رسانه‌های مکتوب و از بریده کتاب‌ها هم کتاب خواندن به‌حساب بیاید، هر روز این کار را انجام می‌دهم. از سوی دیگر اگر کتابی مرا به سمت خودش جذب کند، حتما آن‌را خواهم خواند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر