menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

علیرضا خمسه

اکران و داوری نمایش های طنز جشنواره سوره هشتم

هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره شنبه ۲۵ مرداد با اجرای نمایش های طنز، اکران فیلم های کوتاه طنزپردازان در سینما آزادی و حوزه هنری و برپایی نمایشگاه عکس طنز آغاز به کار می کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایش “چمچال” به نویسندگی و کارگردانی عرشیا شفیعیون از اصفهان به مدت ۶۵ دقیقه در دو نوبت، ساعت ۱۵ و ۱۷:۱۵ دقیقه در تالار سوره حوزه هنری به روی صحنه می رود.
نمایش “دردسرهای مرد مرده” نیز به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی مائده وحید از اصفهان به مدت ۴۰ دقیقه، ساعت ۱۶:۲۰ و ۱۸:۴۵ در تماشاخانه ماه به روی صحنه می رود.
تماشاخانه مهر نیز میزبان نمایش “آقای مجنون، خانم لیلی” به نویسندگی محمدرضا کوهستانی و کارگردانی سید حسین ساداتی سلیمی از مازندران خواهد بود. این نمایش به مدت ۷۰ دقیقه از ساعت ۱۸ و ۲۰:۱۵ دقیقه به روی صحنه می رود.

نمایش های جشنواره سراسری طنز سوره با حضور علی نصیریان، علیرضا خمسه و رحمت امینی، داوران این بخش اجرا می شوند.
سالن شهر قصه سینما آزادی نیز در نخستین روز برگزاری هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره میزبان فیلم های کوتاه طنز راه یافته به بخش نهایی مسابقه است. سانس نخست نمایش فیلم های کوتاه جشنواره ساعت ۱۴:۴۵ آغاز می شود. سئانس دوم نیز ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به نمایش در می آید.
در سئانس نخست فیلم های “ننو” به کارگردانی احسان شادمانی، “رگ کلفت غیرت” به کارگردانی مهدی بوستانی، “خواب عمیق” به کارگردانی یاشار منوچهری، “صدای جاده” به کارگردانی برزان رستمی، “فرشته مرگ” به کارگردانی مهدی شاهواری، “پارادیزوی من” به کارگردانی مهدی تنگستانی، “حکم به کشتن مگس” به کارگردانی اسماعیل جباری و “عبدل بیتل رستگار می شود” به کارگردانی محسن سوهانی به نمایش در می آیند.
سئانس دوم نیز اختصاص به فیلم های “گلاب به روتون” به کارگردانی هدی بوستانی، “سدر” به کارگردانی بهاره اسدی، “گریپ فروت” به کارگردانی کوروش عطایی و آزاده موسوی، “گرزنگرو” به کارگردانی جواد رمضانی، “گناوه من پاریس” به کارگردانی مهدی تنگستانی، “شب نم” به کارگردانی شهرزاد تقوایی، “کافه کربلا” به کارگردانی محسن سوهانی و “شکلات” به کارگردانی علی حسن علیزاده دارد.
گفتنی است، این آثار در سالن اوستای حوزه هنری نیز طی دو سئانس در ساعت ۱۷ و ۱۹ به نمایش در می آید. همچنین در نخستین روز برگزاری جشنواره نمایشگاه عکس های راه یافته به مرحله نهایی مسابقه در گالری سوره به نمایش گذاشته می شود. این نمایشگاه شامل ۲۲ عکس طنز می شود و از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ دایر است.

شایان ذکر است، هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره روزهای شنبه ۲۵ مرداد، یکشنبه ۲۶ مرداد و دوشنبه ۲۷ مرداد در حوزه هنری برگزار می شود. مراسم اختتامیه این جشنواره دوشنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می شود.

chatنظرات شما

۴ دیدگاه

  1. مهدوی:

    سلام
    آیا شرکت در مراسم جشنواره برای عموم آزاد است ؟ بخش کارگاههای آموزشی چه طور ؟ آیا افراد علاقمند می تونند شرکت کنند یا فقط برندگان ؟

    • مدیر در پاسخ به مهدوی:

      سلام، به آدرس زیر مراجعه کرده یا با شماره تلفن ها تماس بگیرید :
      تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ ، حوزه هنری ، طبقه دوم، مرکز محافل و جشنواره ها
      ۲-۸۸۹۱۸۳۰۱ و ۸۴۱۷۲۲۰۴ و ۸۴۱۷۲۲۰۵

  2. مهدوی:

    در ضمن بخش فید خوان ها را دیدم خیلی خوب است ولی من اتفاقی تا پایین سایت رفتم ! تقریبن معجزه بود ! اگه میشه در بالای سایت اشاره ای به فید خوان وبلاگ طنزپردازا که در پایین است بکنید .ممنون

    • مدیر در پاسخ به مهدوی:

      خیلی خوشحالم که بخش فید خوان مورد استقبال شما دوست گرامی قرار گرفت. به درخواست شما رسیدگی شد.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر