menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کاریکاتور سلامت

اولین مسابقه حضوری کاریکاتور سلامت برگزار گردید

اولین مسابقه حضوری کاریکاتور سلامت به همت اداره کل سلامت شهرداری تهران و با همکاری برج میلاد در محل گالری غربی برج میلاد برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، سمانه زمانی مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: این برنامه که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد یکصد و ده نفر از کاریکاتوریست های شهر تهران بصورت حضوری و همزمان به طراحی کاریکاتور حوزه های مختلف سلامت بویژه شعار سال (غلبه بر دیابت) پرداختند.

وی با اشاره به این که این برنامه ساعت ۱۴ الی ۲۰ در گالری غربی برج میلاد ادامه داشت افزود: داوران مطرح کشور در حوزه کاریکاتور به داوری آثار پرداختند که در نهایت ۶ اثر حائز رتبه، برگزیده و شایسته تقدیر شده است.

کاریکاتور سلامت

مدیرکل سلامت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، تعدادی از اساتید مطرح دانشگاه و مدیرعامل برج میلاد حضور داشتند و از این مسابقه بازدید کردند.

زمانی اعلام کرد: اداره کل سلامت شهرداری تهران در نظر دارد تمامی ۱۸۲ اثر این مسابقه را در قالب کتاب ویژه ای چاپ و آثار را در محل برج میلاد به معرض دید عموم قرار دهد.

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. سید:

    خیلی جالبه موضوعش حتما شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر