menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اولین محفل طنز و مطایبه «شکرستان» در خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود

اولین محفل شعر طنز و مطایبه «شکرستان» دوشنبه ۱ خردادماه ساعت ۱۸ با حضور شروین سلیمانی، مصطفی مشایخی و برخی از شاعران طنزپرداز در خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵، محفل ادبی «شکرستان» با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان، اعتلای شعر طنز، فراهم آوردن فرصتی برای ارائه سروده‌های طنزآمیز شاعران جوان، شناسایی، جذب و پرورش ادبی و خلاقیت جوانان هنرمند در مسیر ارتقای دانش و همچنین ایجاد شور و هیجان و فراهم کردن یک روز به یاد ماندنی و شاد برای شهروندان به ویژه ساکنان فرهنگ دوست شهرک اکباتان و محله بیمه برگزار می‌شود.

در این برنامه شاعران طنزپرداز مدعو از جمله شروین سلیمانی، مصطفی مشایخی و دیگر شاعران طنزپرداز، اشعار و قطعات طنز خود را قرائت می‌کنند. خاطره گویی مخاطبان به روش استندآپ کمدی، همچنین اجرای موسیقی بصورت تک نوازی، برگزاری مسابقه ی ادبی، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این محفل طنز است.

با توجه به نیاز ساکنان شهرک اکباتان به برپایی چنین جلساتی که سبب ارتقاء روحیه و شادابی آنان می گردد، این محفل ادبی به صورت فصلی و مستمر و با دعوت از شاعران طنزپردار در تنها خانه فرهنگ این شهرک برگزار خواهد شد.

دوستداران محافل ادبی به ویژه در حوزه طنز برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی(فاز یک)، روبه روی ورزشگاه راه آهن مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۶۳۳۴۳۳ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر