menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اصفهان لهجه

اولین شماره نشریه طنز در حوزه خانواده در اصفهان چاپ می شود

اولین شماره نشریه طنز با محوریت خانواده از سوی کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده مرداد ماه جاری چاپ می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، زبان طنز بهترین و تأثیرگذارترین راه است تا به صورت غیر مستقیم به بیان مشکلات و چالش های خانواده ها پرداخت.
کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در راستای رسالت خود در فضای شهری و نیاز جامعه به بیان چالش ها به زبان و بیانی متفاوت، به تهیه و چاپ یک نشریه طنز با موضوع خانواده و مسائل مربوط به آن اقدام کرده است.
این کمیته تاکنون تولیدات محتوایی متنوعی در حوزه خانواده و روابط اجتماعی از جمله پوستر، همایش و کتاب داشته که ارایه یک نشریه طنز در حوزه خانواده از اقدامات جدید کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده است.
این ویژه نامه قرار است با تیراژ انبوه به صورت دو هفته نامه یا دو شماره در ماه با یک قطع جدید و محتوای مفید به صورت طنزهای کوتاه در اختیار شهروندان اصفهانی قرار گیرد.
کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده با شناسایی چالش ها و مشکلات رفتاری خانواده ها با پرداختن به موضوعات مختلف از جمله حوزه خانواده، روابط اجتماعی، چالش های اجتماعی، اعتیاد، ثروت و دیگر موضوعات مورد نیاز خانواده ها به تولید مطالب مفید و خواندنی در قالب نشریه طنز اقدام کرده است.
موضوع های خانواده، روابط زن و شوهر و بهبود آن از مهم ترین موضوعات نشریه طنز در کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده است که با زبان طنز، تصاویر و کاریکاتور به آن پرداخته خواهد شد.
نویسندگان این ویژه نامه از طنزپردازان و کاریکاتوریست های مطرح شهر اصفهان هستند که در هر ویژه نامه به دو موضوع پیشنهادی خواهند پرداخت.
اولین شماره از این نشریه در شش صفحه و با ترکیبی از متن و تصویر متفاوت اواخر مرداد آماده می شود که با توجه به پیش بینی های انجام شده، این نشریه ضمیمه روزنامه اصفهان زیبا و در فروشگاه های کوثر، ایستگاه های اتوبوس، دکه های روزنامه فروشی و دیگر نقاط پر رفت و آمد شهر به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر