menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اولین جشنواره تلویزیونی «قندواره لبخند فجر» همزمان با دهه فجر

طراح و کارگردان برنامه «قندواره لبخند فجر» گفت: اولین جشنواره تلویزیونی «قندواره لبخند فجر» همزمان با شروع دهه فجر از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس، امیر قمیشی طراح و کارگردان برنامه «قندواره لبخند فجر» با معرفی برنامه «قندواره لبخند فجر» به عنوان یک جشنواره تلویریونی در شبکه آموزش، گفت: همزمان با برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری دهه فجر اولین جشنواره تلویزیونی «قندواره لبخند فجر» به روی آنتن می رود.

وی محوریت برنامه «قندواره لبخند فجر» را طنز و متفاوت با قالب جشنواره های دیگر بیان کرد و افزود: پس از پخش قند پهلو و استقبال گسترده مخاطبان رسانه ملی، جای برگزاری یک جشنواره مستقل با محوریت طنز مکتوب و فارغ از قالب های مستقل جشنواره های پرقدمت چون سینما، تئاتر و یا حتی شعر خالی به نظر می رسید.

طراح و کارگردان برنامه «قندواره لبخند فجر» این برنامه را زمینه ای برای ایجاد جشنواره های تلویزیونی برشمرد و اظهار داشت: اولین قندواره لبخند فجر با وجود عدم شاکله رقابتی در اولین سال برگزاری، احتمالا زمینه ای برای برگزاری یک جشنواره مستقل و رقابتی وسیع در سال‌های آینده باشد.

قمیشی در رابطه با هدف از تولید این برنامه گفت: هدف ازتولید این برنامه، مرور بر ماندگارترین طنزهای ادبی و کاریکاتور های سال های پس از انقلاب است. وی به معرفی مجریان برنامه «قندواره لبخند فجر» پرداخت و گفت: در این جشنواره تلویزیونی استاد احمد عربانی و رضا رفیع ضمن اجرای مشترک به نوعی در مقام دو تن از سرشناس ترین فعالان حوزه کاریکاتور و طنز مکتوب پای گفتگو با همکاران قدیمی خود در حوزه طنز وکاریکاتور خواهند نشست.

در خاتمه قمیشی با اشاره به زمان پخش برنامه از دوازدهم بهمن، تصریح کرد: این جشنواره از دوازدهم بهمن ماه ۹۳ هر روز در خانه شعر منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار و هرشب راس ساعت ۲۱ از شبکه آموزش پخش می شود.

قسمتی از این برنامه را برای شما آماده کرده ایم :


chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر