menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انجمن ادبی طنز لبخند با حضور فرماندار در نهاوند افتتاح شد

فرماندار نهاوند تأکید کرد: شاعران باید از ظرفیت انجمن شعر در شهرستان نهاوند استفاده کنند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، کریم حمیدوند پیش از ظهر سه‌ شنبه در آیین افتتاح انجمن شعر طنز نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند دارای استعدادهای بسیار خوبی است که باید آن‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را به خودباوری تشویق کرد.

وی در خصوص طنز و شعر طنز نیز، گفت: طنز در حقیقت اعتراضی بر مشکلات و نابسامانی‌هایی جامعه است به گونه ای که جامعه و مسئولین امر نمی‌خواهند این اعتراضات را مستقیم و بی‌پرده بشنوند.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: وجدان بیدار و ضمیر آگاه شاعران و نویسندگان با بزرگنمایی جهات زشت و منفی، عیب و نقص‌های روابط حاکم در حیات اجتماعی درصدد تذکر و اصلاح و رفع این زشتی‌ها و رفع آن‌ها برمی‌آیند.

وی بااینکه از گذشته‌های دور در زبان لری و کوچه‌بازاری مردم نهاوند شعر و ضرب‌المثل‌های طنز همواره به‌صورت قوی حضورداشته است اما بااین‌حال پیشینه رسمی و مکتوب آن زیاد نیست، افزود: این مهم افتخاری برای هنرمندان و شاعران نهاوند است که برای اولین بار در غرب کشور فرصت افتتاح و راه‌اندازی انجمن شعر طنز را داشته‌ایم.

حمیدوند با تأکید بر اینکه این افتخاری برای حوزه فرهنگ و هنر و شاعران نهاوندی است و شعرا و اهالی فرهنگ و هنر باید از فضای مناسبی که پیش‌آمده نهایت استفاده و بهره‌مندی را به عمل‌آورند، اظهار کرد: امروزه در سطح کشور هنر طنز و خصوصاً شعر طنز یک مقوله جدی است و در محافل شعری رونق مناسبی دارد و باید تلاش کنیم در نهاوند نیز هم پای دیگر محافل کشوری پیش رویم.

وی گفت: مقوله طنز همانند لبه تیزی است که باید با حساسیت خاصی به آن نگریسته شود و به این خاطر باید دقت و ملاحظه لازم را نسبت به آن داشته باشیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر