menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره

انتقال پیام های جدی به مردم در قالب طنز

یكی از عكاسان شركت كننده در هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره می گوید: طنز و یكی از شاخه های آن عكاسی طنز پتانسیل های زیادی دارد كه متاسفانه توجه چندانی به آن نشده است.

به گزارش شیرین طنز، فاطمه خشایار، یكی از كسانی كه عكس او به مرحله داوری هشتمین جشنواره سراسری طنز راه پیدا كرده، با بیان این كه چند سال است به طور حرفه ای عكاسی را دنبال می كند، درباره اثرش می گوید: این عكس سارا و زهرا نام دارد و آن را در یكی از روستاهای شمال انداخته ام كه موضوع آن دو دختربچه هستند.

این عكاس با اشاره به این كه پیش از این هم در مسابقات حوزه هنری شركت داشته بیان می كند: در مسابقات دیگری هم شركت كرده ام و به عنوان مثال نفر دوم مسابقه حدیث حیا، نفر دوم مسابقه قاب های بهشتی شده ام و در چند مسابقه دیگر هم برگزیده شده و تقدیرنامه هایی دریافت كرده ام.

پوستر هشتمین جشنواره طنز سوره

خشایار درباره تفاوت جشنواره سراسری طنز سوره كه امسال شامل عكس طنز هم می شود، می گوید: به نظر من این اقدام بسیار خوبی است كه حوزه هنری انجام داده و جای چنین جشنواره ای در بین جشنواره های عكس خالی بود؛ چرا كه در قالب طنز می توان پیام های جدی را راحت تر به مردم منتقل كرد و عكاسان خوبی هم در این زمینه كار می كنند كه از طریق چنین جشنواره هایی، رقابت شكل می گیرد و آثار بهتری خلق می شود.

این عكاس ساكن قوچان ادامه می دهد: خود من با این كه بارها در جشنواره های مختلف شركت كرده ام اما تمام آن ها مستند، مذهبی یا اجتماعی بوده اند و شركت در برگزاری چنین جشنواره ای برایم بسیار خوشایند بود و به نظرم ادامه چنین روندی می تواند در حمایت از طنز به عنوان یك ابزار انتقال مفهوم موثر باشد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر