menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ماهنامه ی طنز و کاریکاتور خط خطی

انتشار چهل و دومین شماره ی ماهنامه کارتون و طنز خط‌ خطی

ماهنامه کارتون و طنز خط‌خطی به شماره «چهل و دو» رسید.
چگونه سرطان نگیریم؟! عنوان طرح جلد متفاوت این شماره خط‌خطی است که به فراگیر شدن این پدیده در جامعه ایران و همچنین پدیده‌های منفی دیگر جامعه می‌پردازد.
مدیرمسئول در سرخط این شماره با گرامی‌داشت روز دانشجو به نامعلوم بودن بسیاری از پدیده‌ها در جامعه ایران اشاره کرده و با بیانی طنزآمیز به نقد آن‌ها پرداخته است. در این شماره گزارش جذاب تصویری و تحریری خط‌خطی را از نمایشگاه مطبوعات و غرفه مجله خواهید دید. اما مهم‌ترین اتفاق این شماره خط‌خطی «افزایش ناخواسته قیمت مجله» است.

سردبیر در ته خط این شماره با اشاره به این موضوع نوشته است:
ما به مخاطبانمان عشق می‌ورزیم و لبخند خوانندگان فهیم مجله را با دنیا عوض نمی‌کنیم؛ به جان مدیرمسئول راست می‌گویم. این همه باعث می‌شود که مشاور اقتصادی مجله برافروخته و کلافه، تراز مالی را از فاصله بسیار نزدیک جلوی چشممان بگیرد و بگوید تراز منفی یعنی اینکه درآمد که هیچ، هزینه‌هایتان را هم نمی‌توانید پوشش دهید. می‌پرسم خب چه کنیم؟ می‌گوید یا تعطیل کنید و خیال همه را راحت کنید که عمرا دلتان نمی‌آید یا قرض بگیرید که دیگر هیچ آدم عاقلی به شما قرض نمی‌دهد یا مایملکتان را بفروشید که دیگر چیز ارزنده‌ای برای فروش ندارید یا شعبده‌بازی یاد بگیرید که استعدادش را ندارید هیچ رقمه… یا باید بعد از گذشت یک سال قیمت مجله را اضافه کنید تا بتوانید به سیاق سابق ادامه دهید.
الان در آخرین لحظات خروجی مجله، هنوز هم زیر بار افزایش قیمت نرفته‌ایم و در حال مذاکره هستیم اما اگر دیدید این شماره یا حتی شماره‌های بعد در مذاکرات شکست خوردیم و تن به خواست و رأی مشاور اقتصادی مجله دادیم، مجبور بودیم می فهمید؟!

منبع : سایت خط خطی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر