menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انتشار شماره ی 53 ماهنامه «خط خطی» ویژه ی نمایشگاه مطبوعات

ماهنامه طنز و کارتون «خط خطی» پنجاه و سومین شماره خود را به موضوع بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات اختصاص داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات، ماهنامه طنز و کارتون «خط خطی» ویژه نامه نمایشگاه مطبوعات را منتشر کرد.

این ویژه نامه همراه با زندگی نامه و آثار یکصد نفر از بهترین طنزپردازان و کارتونیست های ایران است که مطالبی با عناوین چرا کار مطبوعاتی در ایران با دنیا فرق دارد؟، گاف های مطبوعاتی، تبدیل دشمن به پول، درآمدزایی از راه مزخرف نویسی، چگونه طنز نویس شویم، این کچله کیه؟، نامه که می رود به سویش، عاقبت طنز نویسی، چگونه پایم به نمایشگاه مطبوعات باز شد؟،مورد عجیب خط خطی و … به چشم می خورد.

خط خطی نمایشگاه مطبوعات

ماهنامه طنز و کارتون خط خطی، امسال علاوه بر فعالیت‌های ویژه خود به عنوان یک رسانه تخصصی طنز از ظرفیت نمایشگاه مطبوعات و بازدیدکنندگان متنوعش، برای برخوردی متفاوت با مسائل سیاسی- اجتماعی از دریچه طنز و کارتون استفاده می کند.

گفتنی است، از روزهای میانی نمایشگاه مطبوعات، ایستگاه طنز و کارتون میهمان چهره‌های طنزپردازی چون سجاد افشاریان، امیرمهدی ژوله، سروش صحت، علیرضا خمسه، هومن حاج عبداللهی و دیگر چهره‌های طنزپرداز کشور بود.

همزمان با ششمین روز نمایشگاه مطبوعات، نمایش انیمیشن‌های دوست‌داشتنی حیات وحش و “دیرین دیرین” با حضور علی درخشی از جمله برنامه های ویژه این ایستگاه است.
منبع : خبر آنلاین

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر