menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انتشار شماره های نهم و دهم بزنگاه ویژه نوروز ۹۴ با معرفی جناب فلافل

بزنگاه دوقلو، ویژه نوروز، آمد. شماره های ۹ و ۱۰ بزنگاه، با دو رویکرد «مرور سال ۹۳» و «عیدانه های ۹۴» منتشر شد؛

بزنگاهی طنزدرطنز و تودرتو؛ که مثل خود بهار، از هر گوشه اش جوانه ای بیرون زده و سر برون آورده. فشردگی و تنوع و رشد کیفی آثار در این بزنگاه، قابل تعجب است؛ به طوری که جا دارد بارها و بارها مرور شود، و هر بار انتظار روبرو شدن با نکته تازه ای را داشته باشیم. در این بزنگاه، با جناب «فلافل» آشنا می شویم و خاطرات ۹۳ را با نیشطنز بزنگاه، کالبدشکافی می کنیم و در آینه زمان، نگاهی به چهره های ۹۳ می اندازیم؛ همچنین، اشعار طنز متعددی را زمزمه می کنیم؛ با کمیک استریپ ها و کارتون هایی خوش برخورد، ملاقات می نماییم؛ و حتی با جدول جایزه دار و صفحه ویژه کودک و نوجوان همکلام می شویم!

با آثار و همکاری (به ترتیب حروف الفبا):

احسان آهنی، محمدحسین اکبری، مازیار بیژنی، علیرضا پاکروان، معصومه پاکروان، فرزاد جهان بانی، مسعود دانش منش، مهدی دیبانژاد، الهام رجبی، محمدعلی رجبی، فرهاد رحیم قراملکی، فرشاد رفیعی، سعید سلیمان پور، سید محمدجواد طاهری، سید مهدی طیار، سیده مریم طیار، رضا عیوضی، مهدی فرج اللهی، سعید فرمانی، شاهین کلانتری، سید محمدرضا میرشاولد، رسول نادری، حمیدرضا نیازی

در سرمقاله این شماره داریم:

هر روزی که آدم گناه نکنه، عیده؛ پس، هر روزتون عید! و هر روزی که آدم از رخوت بیدار بشه، بهاره؛ پس همه فصل­های عمرتون بهار!

آغاز و پایان ۹۴، مصادفه با سالروز شهات حضرت فاطمه (س). مادری که فرزندی مثل امام حسین ­(ع) رو قربون کرده، برای اینکه حق و باطل، برای ما آشکار بشه و توی سخت­ترین شرایط هم یادمون باشه که بگیم «هیهات منه الذله». امام زمان (عج) فرمودن: «همانا در دختر رسول خدا (ص) الگویی شایسته برای من وجود دارد». یعنی بانوی دوعالم، اینقدر برکت دارن. ایشون بانویی هستن که شفاعتشون بسیار گسترده­ست؛ و محبتشون توی قیامت، معنای حقیقی مهر مادری رو توی کائنات رقم می­زنه. این عید، فرصتیه برای اینکه به عیددیدنی این مهربان بریم، و نو شدن سال­مون را با ایشون متبرک کنیم؛ به این امید که سرتاسر ۹۴، برامون پر باشه از نور و معنویت.

هر روزتون عید! (مدیر مسئول، مازیار بیژنی)
بزنگاه دوقلوی نوروزی را، از بزنگاه فروشی های سر تا ته کشور بخواهید؛ یا به سایت www.bezangah.net بیایید و فایل pdf آن را بخرید. یا حق

منبع : سایت بزنگاه

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر