menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

داوود امیریان

انتشار رمان جدید طنز داوود امیریان با نام «فروشگاه مرکزی دو کوهه»

رمان جدید داوود امیریان با عنوان «فروشگاه مرکزی دوکوهه» به زودی توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر و راهی بازار نشر می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، رمان جدید داوود امیریان با نام «فروشگاه مرکزی دوکوهه» طی روزهای آتی توسط نشر ۲۷ بعثت وابسته به لشگر ۲۷ محمدرسول الله (ص) منتشر و راهی بازار نشر می شود. این کتاب اولین رمانی است که این ناشر چاپ می کند و تا پیش از این به چاپ کتاب های خاطرات و مستندات اشتغال داشته است.

امیریان که کتاب هایی چون «گردان قاطرچی‌ها»، «کودکستان آقامرسل»، «رفاقت به سبک تانک» و «جام جهانی در جوادیه» را در کارنامه دارد، رمان جدیدش را براساس موقعیت پادگان دوکوهه و عملیات آزادسازی مهران نوشته است.

شخصیت های محوری این رمان چند نوجوان هستند که اوایل تابستان و هنگام اعزام نیروهای مردمی به جبهه، به تازگی دوره آموزش نظامی را پشت سر گذاشته اند. یکی از این افراد، پسری ۲۲ ساله به نام امیرارسلان است که به خاطر جثه و بدنش با کودکان ۱۰ ساله اشتباه گرفته می شود. امیرارسلان با وجود علاقه شدیدی که به خدمت سربازی دارد، به اجبار معاف شده و می خواهد داوطلبانه به جبهه اعزام شود. ۴ نوجوان دیگری هم که با او همراهند، هرکدام داستان و سختی های خود را برای آمدن به جبهه دارند و با فرار از خانه یا نقشه کشیدن موفق شده اند خانواده هایشان را برای اعزامشان راضی کنند.

در ادامه داستان، هر ۵ نفر به واحد تعاون معرفی می شوند و با شروع عملیات آزادسازی مهران به خط مقدم اعزام می شوند. ماجراهای طنز مربوط به این ۵ نفر و قلم شناخته شده امیریان در پرداخت اتفاقات طنز، در کشاکش عملیات مهران و اسارت یک فرمانده بلندپایه عراقی توسط این ۵ نوجوان بیشتر خود را نشان می دهد…

رمان «فروشگاه مرکزی دوکوهه» به زودی توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر می شود و قرار است تعدادی از نوشته های دیگر نویسندگان شناخته شده کشور در ژانر رمان دفاع مقدس، توسط این ناشر به چاپ برسد.
صادق وفایی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر