menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انتشار آثار طنزپردازان پس از انقلاب در کتاب “کبریت بی خطر”

كتاب «كبریت بی‌خطر» گزیده‌ای از آثار طنز نویسندگان پس از انقلاب، به همت علیرضا لبش گردآوری شده و منتشر خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علیرضا لبش نویسنده كتاب «كبریت بی‌خطر» درباره محتوای این كتاب گفت: كتاب «كبریت بی‎خطر» درمورد گزیده‎ای از مجموعه نقد‌ها و داستان‎های نقد است. این كتاب از طنزهای غیرروزنامه‎ای بهره برده است و تاریخ مصرف ندارد. در این مجموعه سعی كردم از افرادی كه پس از انقلاب به كار طنز پرداختند و در قید حیات هستند اثری بیابم.

علیرضا لبش

لبش افزود: در این كتاب مجموعه‎ای از بزرگان طنز‌پرداز و كسانی كه به عنوان طنزپردازِ مشهور نیستند اما نویسنده و شاعر بزرگی هستند و كارهای خاصی از این افراد انجام شده نیز طنزی آورده شود.
نویسنده كتاب «كبریت بی‎خطر» با اشاره به زبان طنزآمیز در مورد بیوگرافی افراد در این كتاب اظهار كرد: در این كتاب با زبان طنزآمیز به بررسی آثار و بیوگرافی طنزپردازان پرداخته شده است. این حركت، كتاب را از سایر كتاب‎‌ها متفاوت می‌‎كند. البته این كتاب برای مخاطب عام جذابیت دارد و برای مخاطب خاص بحث كتابخانه‎ای، مطالعاتی و پژوهشی است.
علیرضا لبش در ادامه به روش گردآوری طنزهای كتاب پرداخت و بیان كرد: جمع‎آوری اطلاعات این كتاب از طریق افرادی كه می‌‎شناختم بود. كتاب‎های آن‌ها را از طریق اینترنت پیدا كردم. ضمن آن كه از طریق مجلات و روزنامه‎‌ها، در مورد هر طنز‌پرداز و كتاب‎‎‎های او، جست‎وجو كردم. در ‌‌نهایت یك اثر از هر طنز‌پرداز را انتخاب كردم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر