menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دکتر اسماعیل امینی

انتخاب کتاب با توجه به علاقه و نیاز ، توام با آگاهی و شناخت باشد

مخاطب باید با توجه به علاقه و نیاز خود ، توام با آگاهی و شناخت، کتاب مورد نظرش را برگزیند.
به گزارش شیرین طنز، اسماعیل امینی شاعر و ترانه سرا در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران درباره‌ی نیاز افراد در خرید کتاب گفت: تهیه‌ی کتاب به نیاز و علاقه‌ی افراد بستگی دارد. مخاطب با در نظر گرفتن نیازهایش توام با دقت و آگاهی کتاب مورد نظر را انتخاب می‌کند. براین اساس کتابهای مرجع مانند نهج‌البلاغه، تفسیر قرآن و آثار سعدی می‌تواند پاسخگوی نیاز برخی مخاطبان باشد.

امینی در ادامه بعضی از آثار خود را در نمایشگاه معرفی کرد. این آثار از جمله مجموعه شعرهایم به نام “دلقک و شاعر دربار“، مجموعه شعر طنز “دکتر بازی” و کتاب آموزشی” جلسه‌ی شعر” در نمایشگاه کتاب 94 است که علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را تهیه کنند.

وی در ادامه از حضور خود در جلسه‌های شعر خوانی نمایشگاه کتاب اطلاع داد:‌ در نمایشگاه امسال علاوه بر خرید کتابهای مورد نظر خود در جلسه‌هایی نیز شرکت کردم. اما به دلیل شلوغی نمایشگاه و صدای بلندگو‌های تبلیغاتی این جلسات چندان مطلوب نبود.

اسماعیل امینی1

به گفته امینی نمایشگاه کتاب 94 نسبت به سالهای گذشته منظم‌تر بود. اما اگر کتابهای آموزشی و بخش کودک از کتابهای عمومی تفکیک شود بسیار عالی است. زیرا محیط شلوغ نمایشگاه برای کودکان مناسب نیست.

شاعر کتاب “دلقک و شاعر دربار” در ادامه برخی از مشکلات توزیع کتاب را نیز بیان کرد: کتاب رسانی به نقاط دور دست و شهرستانها کار دشواری است. زیرا ساکنین شهرستانها مجبورند مسافتی طولانی را برای تهیه کتاب بپیمایند و رسالت دیگر نمایشگاه توزیع مناسب و صحیح کتاب به مناطق دور دست و برگزاری نمایشگاه و شهرستانها است.

در آخر این شاعر و نویسنده در رابطه با قیمت کتابها گفت: قیمت کتابها در ایران نسبت به کشورهای دیگر مناسب است.افراد برای خرید کیف و کفش و دیگر وسایل خود هزینه‌های سنگینی را متحمل می‌شوند اما برای خرید کتاب هرگز چنین هزینه‌ای را در نظر نمی‌گیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر