menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اثر عفت امجدی پور

امجدی پور : کاریکاتوریست‌های مشهدی دور از دید مسئولان‌ هستند

یک کاریکاتوریست مشهدی با اشاره به اینکه کاریکاتوریست‌های مشهدی با همه توانایی‌شان دور از دید مسئولان‌هستند، گفت: در شهرهای دیگر مثل اصفهان و تهران جشنواره کاریکاتور برگزار می شود و از‌ کاریکاتورهای خوب در سطح شهر و به صورت بنر استفاده می‌کنند، اما این اتفاق در مشهد و خراسان رضوی نمی‌افتد.

به گزارش شیرین طنز، عفت امجدی‌ پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در رابطه با وضعیت کاریکاتور در مشهد اظهار کرد: با وجود اثرگذاری کاریکاتور متاسفانه این هنر در خراسان رضوی و به ویژه مشهد دیده نمی‌شود و مسئولان از این هنر استفاده نمی‌کند.

وی ادامه داد: در شهرهای دیگر مثل اصفهان و تهران جشنواره کاریکاتور برگزار می‌شود و از‌ کاریکاتورهای خوب در سطح شهر و به صورت بنر استفاده می‌کنند اما این اتفاق در مشهد و استان ما نمی‌افتد.

اثر : عفت امجدی پور

این کاریکاتوریست مشهدی با اشاره به هنرمندان خوب کاریکاتوریست در مشهد گفت: متاسفانه با وجود پتانسیل و توانایی کاریکاتوریست‌های مشهدی مسئولان، مانند شهرداری کمتر از ما در بحث‌های مختلف مثل سبک زندگی، مسائل شهری و غیره استفاده می‌کنند.

امجدی‌پور با اشاره به برگزاری جشنواره‌های ملی در کشور یادآور شد: چند سالی است جشنواره‌های کاریکاتور در کشور کم شده و این باعث شده هنرمندان این هنر کمتر فرصت ارائه آثار توانایی خود را در داخل کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر