menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پنجمین نمایشگاه خانه کاریکاتور اصفهان

افتتاح پنجمین نمایشگاه کاریکاتورهای مطبوعاتی اعضای خانه کاریکاتور اصفهان

پنجمین نمایشگاه کارتون و کاریکاتورهای مطبوعاتی اعضای خانه کاریکاتور اصفهان در گالری نقش خانه اصفهان برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نمایشگاه شامل ۴۸ اثر از ۲۶ نفر از هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست و مجموعه‌ای از بهترین آثار مطبوعاتی اعضای خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان است که توسط شورای کارشناسی خانه کاریکاتور اصفهان از مجموع نزدیک به ۱۵۰ اثر رسیده، انتخاب شده است.

این آثار در پی فراخوانی که شهریورماه توسط این خانه منتشر شد از آثار چاپ شده در ماهنامه های اصفهان نیمروز و خط خطی و روزنامه ‌های اصفهان امروز، قانون، همشهری، بی قانون، نیشخط و… در بازه زمانی فروردین ۹۵ تا فروردین ۹۶ جمع آوری شده است.

این آثار در قالب مطبوعاتی براساس رویدادهای خبری در سه بخش کارتون(موضوعی)، کاریکاتور(چهره) و کمیک استریپ و در تکنیک های آزاد از جمله دیجیتال، آبرنگ، قلم و مرکب و… خلق شده ‌است.

نمایشگاه فوق در ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۸ آبانماه ۹۶ در گالری نقش‌خانه افتتاح می‌شود و تا روز ۲۳آبان ماه جهت بازدید عموم دایرخواهد بود.

در این نمایشگاه آثاری از: هانیه اخوت، علی اسدی، جمال الدین اعتباریان، حامد بذرافکن، پیام پورفلاح، مجتبی حیدر پناه، حمیدرضا حیدری صفت، امیررضا خوردآزاد، محمد علی خوشکام، منصوره دهقانی، محمد علی رجبی، احمد رفیعی وردنجانی، ناهید زمانی، سعید جانقربان، وحید شریفی، سعید شعبانی، امیر مالک صالحی، محمودرضا صنعتی، مسعود ضیایی زردخشویی،مسعود ماهینی، عالیه مظاهری، آیت نادری، مطهره ناسخیان، نگین نقیه، مهناز یزدانی به نمایش درآمده است.

گفتنی است، در پنجمین نمایشگاه کارتون و کاریکاتورهای مطبوعاتی اعضای خانه کاریکاتور اصفهان آثاری از استاد احمد عربانی نیز به نمایش درآمده اند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر