menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور حجاب و عفاف در شهرستان دیّر

در آیینی با حضور مسئولان شهرستان دیر نمایشگاه کاریکاتور حجاب و عفاف افتتاح شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، فرماندار شهرستان دیّر صبح 8 آذر 93 در آیین گشایش نمایشگاه کاریکاتور حجاب و عفاف با تجلیل از این حرکت فرهنگی اظهار داشت: جامعه زنده و پویا نیازمند حرکت‌های فرهنگی جامع و اثرگذار است تا مسیر توسعه هموار و موجب دوام و نشاط اجتماع انسانی شود.

حمزه اعتماد با تقدیر از خالق این آثار خواستار ادامه فعالیت‌های فرهنگی مؤثر در شهرستان دیّر و توجه به فعالیت‌های هنرمندان شد. غلامرضا ناطقی‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر نیز گفت: این اداره فعالیت‌ها و تلاش‌های هنرمندان شهرستان دیّر را ارج می‌نهد و از حرکت‌های فرهنگی اصیل که در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان انجام می‌شود در حد توان حمایت می‌کند.

هنرمند کاریکاتوریست بردخونی و خالق آثار نمایشگاه نیز گفت: نمایشگاه کاریکاتور با 100 تابلو با موضوع حجاب و عفاف برای دومین‌بار در یک سال اخیر در شهرستان دیّر برپا می‌شود. میلاد مهدویان افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین نوجوانان و جوانان و به خصوص دانشجویان بر اساس فرهنگ مدرن در جامعه و تطبیق فرهنگ غرب با فرهنگ اسلامی بود.

دختر حجاب

وی اضافه کرد: علاقه من به نقاشی و مخصوصا کاریکاتور باعث افزایش فعالیت‌های هرساله‌ام شده است تا بتوانم به سهم خود از راه فرهنگ و هنر به ترویج حجاب و عفاف در جامعه بپردازم. مهدویان با بیان اینکه سال قبل نیز نمایشگاه کاریکاتور با موضوع عفاف وحجاب در شهر بردخون برپا کرده، ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری رئیس و امور آموزشی دانشگاه پیام نور شهرستان دیّر در جهت آماده‌سازی محل نمایشگاه و در اختیار قرار دادن امکانات لازم برپا شده و انتظار دارم بیشتر از این به برنامه‌های فرهنگی اهمیت داده شود.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه فرماندار شهرستان دیر، شهردار، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه و تعدادی از مسئولان شهرستان حضور داشتند و تا یک هفته این نمایشگاه در سالن دانشگاه پیام نور شهرستان دایر است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر