menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی در بندر لنگه

نمایشگاه کاریکاتور با موضوع انقلاب اسلامی و استکبارستیزی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان در محل کتابخانه وحدت بندر لنگه افتتاح شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه، نمایشگاه کاریکاتور با موضوع انقلاب اسلامی و استکبارستیزی عصر ۱۲ بهمن ۹۴ با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی استاندار هرمزگان و اسماعیل پاسلار فرماندار، معاونین و جمعی از مسئولان شهرستان در محل کتابخانه وحدت افتتاح شد.

سعید شادمانی در این مراسم با اشاره به اینکه تاسیس اولین کتابخانه در بندرلنگه به ۴۰سال پیش بر می‌گردد، گفت: با بازسازی و تجهیز این کتابخانه با امکانات کامل و تکنولوژی و دسترسی به فضای مجازی محیطی آرام و بدون دغدغه برای کتابخوانان بزرگسال، دانشجویان و دانش‌آموزان و حتی محیطی مجزا برای کودکان و نوجوانان فراهم شده‌است.

وی افزود: هدف از این نمایشگاه یادآوری پیام انقلاب به زبان تصویر و هنر است و همان‌طور که برای همگان روشن است هنر گویاترین پیام برای مخاطبین است و کاریکاتور زبان نقد کمدی و طنز تلخ یا شیرین است.

رئیس اداره کتابخانه‌های بندرلنگه تصریح کرد: یکی از ثمرات انقلاب در بحث کتابخانه همین اهمیت قائل شدن به کتابخوانی و به‌روز کردن و دایر نمودن کتابخانه در سراسر نقاط کشور و حتی روستاهای دور افتاده کشور است.

شادمانی در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به استقبال مردم بخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان از کتابخوانی، دراین شهرستان یک کتابخانه مرکزی همراه با کلیه امکانات و با فضای وسیع فرهنگی در دست ساخت است و مراحل پایانی خود را طی می‌کند، به‌زودی افتتاح می‌گردد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر