menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اصلانی : مجموعه “دست به نقد” هدف بر خنداندن و حال خوب مردم دارد

مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» از دریچه نگاهی اجتماعی رفتارهای غلط جامعه را با چاشنی طنز و لبخند به تصویر درمی‌آورد.
به گزارش شیرین طنز، جواد اصلانی کارگردان تلویزیونی «دست به نقد» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص همکاری و حضورش در این مجموعه بیان کرد: مجموعه «دست به نقد» 3 ماه پیش در قالب ساختار آیتمی و داستان‌های کوتاه طنز کلید خورد و تنها فرق آن با دیگر مجموعه‌ها در محدودیت‌های زمانی و رساندن مستقیم پیام اخلاقی و یا انتقادی مخصوص آن آیتم است.

وی ادامه داد: از این رو مجموعه «دست به نقد» با فرم و هدف طنز اخلاقی و اجتماعی، رفتارهای غلط اجتماعی را در قالب طنز و کمدی به مخاطبین گوشزد می‌کند و تنها هدف بر خنداندن و حال خوب مردم دارد.

کارگردان تلویزیونی «قهوه تلخ» از همکاری خود با شهاب عباسی گفت: مجموعه «دست به نقد» همکاری دوم من با شهاب عباسی است و در سال‌های گذشته نیز در مجموعه «شکرآباد» در کنار وی حضور داشتم و همچنین من و شهاب سالیان سال است که رفاقت و دوستی خود را چه در بازی‌ها و کارگردانی ادامه داده‌ایم.

کاگردان تلویزیونی مجموعه «شکرآباد» پیرامون جزئیات جدید «دست به نقد» عنوان کرد: در حال حاضر 60 قسمت از مجموعه «دست به نقد» را آماده پخش داریم و تنها 30 قسمت آیتم‌های جدیدی چون «خندوانه»، مسابقه «ثانیه‌ها»، «مثبت و منفی پنج» در روند رشد صعود مجموعه در دستور کار قرار دارد.

دست به نقد 1

اصلانی درباره حمایت‌های مدیران و شرایط پخش مجموعه «دست به نقد» اظهار داشت: به طور طبیعی زمان پخش و نوع حمایت‌ مسئولین برای مخاطب و عوامل کار بسیار مهم است و تفاوت این دو مجموعه «خنده بازار» و «دست به نقد» تنها حول محور خنده و پیامی که ارائه می‌شود، می‌چرخد. با توجه به این موضوع که مجموعه «خنده بازار» به طور پیاپی 2 تا 3 سال در شبکه سه، شبکه سراسری آزمون و خطا کرد و توانست بازتاب مثبت و جایگاه خود را پیدا کند.

کارگردان تلویزیونی «پاورچین» از دریچه نگاه مخاطب در خصوص پخش مجموعه «دست به نقد» از شبکه نسیم عنوان کرد: من به عنوان یک مخاطب اگر بخواهم درباره پخش «دست به نقد» از شبکه نشاط و سرگرمی بگویم، با توجه به نوپا بودن این شبکه توانسته به خوبی از عهده رشد و جذب مخاطب برآید و اکثر خانواده‌های ایرانی را با وجود نماهنگ‌ها و میان برنامه‌ها طنز و کوتاه پای تلویزیون بنشاند و اوقات خوش و لذت بخشی را برای مردم رقم بزند.

وی در خصوص حضور سیاوش مفیدی در کنار کارگردانی شهاب عباسی عنوان کرد: مفیدی بر اساس قراردادی که با پروژه «دست به نقد» داشت، کارش به پایان رسید و دیگر در کار حضور ندارد این در صورتی است که مفید‌ی‌ هم مانند دیگر بازیگران و عوامل گروه جزو پتانسیل‌های پرقدرتی بود که توانست با رفاقتی که در فضای کار موج می‌زند، پروژه را به خوبی به جلو هدایت کند.

کارگردان تلویزیون «نقطه چین» در پایان با سپاس از تمام عوامل مجموعه «دست به نقد» و آرزوی لب‌ خندان و روزهای خوب برای گروه کاری این مجموعه و مردم عنوان کرد: روزهای خوبی را در کنار تمام بچه‌های گروه «دست به نقد» گذراندیم و خیلی خوشحالم که شهاب عباسی دوباره به من اعتماد کرد و توانستم در این مجموعه حضور داشته باشم و همچنین یک تشکر ویژه می‌کنم از میثم مظلومی، عزیز ارجونی، حمید شریعتی، هادی لشگری،‌ مهدی امینی و … که روزها و ساعت‌های این چند ماه را کنار هم سپری کردیم امیدوارم «دست به نقد» به نحو احسنت شکل گرفته و برای مخاطب لذت‌بخش باشد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر