menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

از این بدتر ممکنه

اشکالات سیستم اداری در قالب طنز در “از این بدتر ممکنه” منتشر می شود

مجموعه مقالات «از این بدتر ممکنه؟» به قلم شین داوسون با بررسی دشوارترین تجربه های بشر در زندگی به زودی منتشر می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از آمازون، کارشناسان اجتماعی این کتاب را حاوی مجموعه مقالات سرگرم کننده و راهبردی از خنده دارترین و در عین حال بغرنج ترین لحظات زندگی می دانند که هر فردی ممکن است آن را در طول زندگی تجربه کند.

شین داوسون اگر چه با ادبیاتی طنازانه این مجموعه از مقالات را به رشته تحریر درآورده اما نهایت تلاش خود را کرده تا بتواند با موشکافی و از سر دقت و البته با توجه به همه جوانب و مناسبت های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی موضوع را واکاوی و مطالعه کند و در نهایت واقعیت های تلخ زندگی را با زبانی شیرین به مخاطبش یادآوری کند.

داوسون که پیش از این مقالات و یادداشت های زیادی در نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و لس آنجلس تایمز به رشته تحریر در آورده در این مقالات بهترین و بدترین تجربیاتش را در حوزه اجتماعی و هنری جامعه امریکا با مخاطب در میان گذاشته و به ریشه یابی دلایل بروز آن در جامعه می پردازد و البته راهکارهای طنزگونه ای را نیز برای کنترل این مشکلات معرفی می کند.

از این بدتر ممکنه

او در فصل های مختلف این کتاب «از این بدتر ممکنه؟» از تجربیاتش به عنوان مدیر یک مجموعه فرهنگی یاد می کند و از یکی از تجربه های عجیبش که منجر به استخدام یک کارشناس مبتلا به بیماری روانی برای یک سمت مهم در این مجموعه بوده، اشاره می کند.

داوسون علاوه بر این مورد موارد دیگری را نیز با ادبیات طنزگونه اش مطرح می کند که خودش شخصا در سیستم کاری آمریکا از نزدیک تجربه کرده است.

این مجموعه حاوی ۱۳ مقاله است . کارشناس کتاب روزنامه گاردین مجموعه مقلات داوسون نویسنده و کمدین آمریکایی را یک اثر طنازانه و ظریف می شناسد که توانسته به خوبی اشکالات سیستم اداری را در قالب طنز با مردم به اشتراک بگذارد. مجموعه مقالات این نویسنده در ۲۵۶ صفحه و به زبان انگلیسی به رشته تحریر در آمده است. این اثر قرار است روز نوزدهم جولای پیش رو در کتابفروشی های سراسر امریکا و اروپا توزیع شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر