menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دکتر اسماعیل امینی

اسماعیل امینی پاسدار اخلاق است

علی داودی معتقد است اسماعیل امینی، شاعر و منتقد ادبی؛ پاسدار اخلاق است و تنها متكی بر تكنیك های ادبی نیست، بلكه به اخلاق متكی است.

به گزارش شیرین طنز، علی داودی مدیر دفتر شعر حوزه هنری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری با اشاره به سابقه 17 ساله آشنایی اش با اسماعیل امینی اظهار كرد: با گذشت این سال ها، هر چه جلوتر آمده ایم، بیشتر با امینی آشنا شده ام و ارتباط دوستانه مان بیشتر شده است. وی ادامه داد: امینی رفتار یكپارچه ایی از دانش و سلوك است و تنها متكی بر تكنیك های ادبی نیست، بلكه به اخلاق متكی است.
داودی با تاكید بر این كه امینی معلم است، عنوان كرد: خلق امینی معلمی است و بیش تر در جلسات آموزشی حضور داشته است و به همین دلیل هم اگر شاعری نكته ای را نداند می تواند با خیالی آسوده از او بپرسد و ترسی نداشته باشد كه او تحقیرش كند. این شاعر كشورمان خاطرنشان كرد: امینی منتقد ادبی است كه شعر را خوب می شناسد و در قالب های مختلف و به زیبایی می سراید. نكات مختلف ادبی را تجربه كرده و شاگردانش را به صورت كاربردی هدایت می كند. ایشان در موسیقی، شعر آیینی، طنز، آرایه های ادبی و … محل ارجاء است، در حالی كه عموم منتقدان خود را محدود به یك قالب كرده اند.

علی داودی

وی اسماعیل امینی را پاسدار اخلاق دانست و گفت: هر زمان كه به مشكلی بر بخورم از او می پرسم و او هم همیشه آماده و پذیرا است تا اگر كسی مشكلی دارد برایش حل كند. شایان ذكر است مراسم پاسداشت اسماعیل امینی شاعر و منتقد ادبی كشورمان سه شنبه 25 آذر ساعت 15 در موسسه فرهنگی رسانه ای اوج و با حضور جمعی از شخصیت های ادبی و فرهنگی برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر