menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

استند آپ کمدی رضا شفیعی جم در ویژه برنامه ی پایه خنده اصفهان

سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نیز بعد از برگزاری نخستین مسابقه استندآپ کمدی، این بار به برگزاری ویژه‌برنامه‌ای جذاب برای خانواده‌های شهر روی آورده که با استقبال قابل توجه آنها نیز مواجه شده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، ویژه‌برنامه ” پایه خنده” کاری از کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از ۲۳ دی ماه به مدت چهار هفته پنج‌شنبه و جمعه ها با حضور ستاره‌های استندآپ کمدی کشور و اصفهان در تالار نگین سپاهان شهر اجرا می‌شود.

در بخش نخست اولین برنامه “پایه خنده” از محمد شعبان پور یکی از استندآپ کمدین های اصفهانی دعوت شد تا برنامه خود را برای حاضران اجرا کند. اجرای استندآپ کمدی شعبان پور که یکی کمدین های تازه کشف شده در این شاخه هنری است در مورد بافت فرسوده شهر و معایب آن برای شهروندان بود.

جواد مدنی یکی دیگر از کمدین های جوان اصفهانی است که در برنامه پایه خنده استندآپ کمدی خود را اجرا کرد. مدنی در شب نخست این برنامه، طنزی متفاوت و جالب در زمینه وسایل نقلیه عمومی و اتوبوس های شهری به اجرا گذاشت که نشان از هنر و مهارتش در استندآپ کمدی داشت. هنری که هنرمندان اصفهانی شاید نامی غیر آشناتر داشته باشند اما قدرتمند و هنرمندانه این هنر نوظهور را انجام می دهند.

اما بخش انتهایی و جذاب این برنامه اجرای هنرمند معروف کشور رضا شفیعی جم بود. رضا شفیعی جم که بازیگری توانا و شناخته شده در کشور به شمار می‌رود، مدتی است خود را در هنر استندآپ کمدی به اثبات رسانده و اجراهایش در برنامه خندوانه در سراسر کشور پرطرفدار و معروف شده است.

رضا شفیعی جم در بخش پایانی و انتهایی برنامه همراه با مجری برنامه مرتضی خالقی به صحبت در مورد خود و زندگی شخصی خود پرداخت و با هنر خود در بین این گفتگو اجراهایی از خاطرات، تجربه¬های کاری و آرزوهایش را به تماشاچیان برنامه تقدیم کرد.

دردومین هفته از برنامه “پایه خنده” هومن حاجی عبدالهی و امیر کربلایی‌زاده در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ دی و یکم بهمن ماه حضور خواهند داشت.

در این برنامه‌ها با استفاده از طنز استندآپ کمدی موضوعات شهروندی همچون اخلاق شهروندی، ترافیک، ایمنی، حفظ فضای سبز، صله رحم به شهروندان آموزش داده می‌شود.

استندآپ کمدی رضا شفیعی جم در پایه خنده اصفهان را در ادامه ببینید :

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر