menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی

استندآپ کمدی امیر کربلایی زاده با حضور جواد رضویان افتتاح شد

جواد رضویان: استندآپ کمدی، ظرفیت‌‌های بسیار بالایی دارد و کار کردن در آن بسیار سخت و تخصصی است که امیر کربلایی‌زاده بسیار کوشا و جدی آن را پیگیری می‌کند و امیدوارم بتواند با موفقیت یک “made in iran” خوشگل (ساخت ایران) روی استندآپ کمدی بکوبد!

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ اول خردادماه سیدجواد رضویان با حضور در تماشاخانه‌ی مهر حوزه هنری، زنگ افتتاحیه‌ی استند‌آپ کمدی امیر کربلایی‌زاده با نام “آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی” را که از آن به عنوان اولین استندآپ کمدی مستقل ایران یاد می‌شود به صدا درآورد.

سید جواد رضویان

سیدجواد رضویان در مراسم افتتاحیه‌ی دیشب، ضمن تبریک جشن بزرگ نیمه‌ی شعبان گفت: امیدوارم به برکت این جشن، امشب، شب درجه یکی برای امیرکربلایی‌زاده و شما تماشاگران اولین اجرای استندآپ کمدی مستقل کشور باشد و امیدوارم در آینده، شاهد اجرای استندآپ کمدی‌های پر مخاطبی در تماشاخانه‌های اختصاصی این گونه‌ی نمایشی باشیم.

وی اضافه کرد: استندآپ کمدی، ظرفیت‌‌های بسیار بالایی دارد و کار کردن در آن بسیار سخت و تخصصی است که امیر کربلایی‌زاده بسیار کوشا و جدی آن را پیگیری می‌کند و امیدوارم بتواند با موفقیت یک “made in iran” خوشگل (ساخت ایران) روی استندآپ کمدی بکوبد!

بنا بر این گزارش، در ابتدای مراسم و همچنین پیش از صحبت‌های سیدجواد رضویان، محمود صابری به عنوان نماینده‌ی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری طی سخنان کوتاهی با اشاره به تاکید حوزه هنری بر توسعه‌ی نمایش‌های کمدی سالم و پاک، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نمایش‌های کمدی و طنز متعددی در حوزه هنری به صحنه رفته است و با حضور آقای کوروش زارعی به عنوان مدیر جدید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، توجه به نمایش‌های طنز پاک مورد تاکید مجدد قرار گرفته است.

وی اظهار داشت:‌ نمایش‌های طنز پاک از منظر حوزه هنری، نمایش‌هایی است که متناسب با فرهنگ خانواده‌های ایران-اسلامی‌ باشد. چرا که عناصر طنز به فراخور هر جامعه‌ای قابل ارزش‌گذاری هستند و ممکن است در برخی جوامع از عناصری در طنز استفاده شود که هنرمندان ما از آن عناصر کمتر استفاده کنند یا حتی اصلا استفاده نکنند. خانواده‌های ایرانی نیز توقع دارند هنرمندان ما توجه بیشتری در اجرای نمایش‌های کمدی داشته باشند تا با فراغ بال بتوانند در کنار عزیزان خود از این آثار استفاده کنند و لذت ببرند.

صابری در پایان گفت: مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به مقوله‌ی توسعه‌ی نمایش‌های کمدی و طنز سالم توجه ویژه‌ای دارد و از نمایش‌های همسو با سیاست‌های خود حمایت می‌کند. امیرکربلایی‌زاده نیز به همراه دیگر اعضای گروهش زحمات زیادی برای به ثمر رسید استندآپ کمدی خود با عنوان “آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی” کشیده و امیدوارم حاصل این زحمات جلب توجه تماشاگران و به پیرو آن کسب موفقیت برای خود را به دنبال داشته باشد.

گفتنی است اجرای استندآپ کمدی امیرکربلایی‌زاده با بداهه‌نوازی مهدی امین‌لاری همراه بود؛ که مورد توجه و تشویق تماشاگران قرار گرفت.

بنا بر اعلام این خبر، در پایان اجرای این اثر نمایشی، امیر کربلایی‌زاده ضمن تشکر از حضور تماشاگران و مهمانان خود، از برگزاری اولین جشنواره‌ی استندآپ کمدی با حضور ۵۰۰ شرکت کننده در اصفهان و در هفته‌ی گذشته یاد کرد و ضمن تقدیر از حامیان استندآپ کمدی گفت: خیلی خوشحال هستم که اولین اجرای مستقل استندآپ کمدی را به صحنه می‌بَرم و همواره کوشش خواهم کرد تا این گونه‌ی نمایشی را در مسیر درست خود، توسعه و گسترش دهم که در این راه به طور حتم، همراهی مخاطبان و تماشگران را می‌طلبد. چرا که توسعه دهندگان استندآپ کمدی بدون شک، تماشاگرانی خواهند بود که مُبلغ آن هستند.

خاطرنشان می‌شود علاوه بر سیدجواد رضویان، رضا نیکخواه و سید جلال ساداتیان نیز از جمله مهمانان ویژه‌ی مراسم دیشب بودند.

آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی

گفتنی است: استند‌آپ کمدی “آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی” به نویسندگی کاوه مهدوی و با بازی و کارگردانی امیرکربلایی‌زاده تا ۱۲ خرداد ماه- ساعت ۱۹:۳۰- هر شب در تماشاخانه‌ی مهر حوزه هنری پذیرای تماشاگران خواهد بود. علاقه‌مندان جهت تهیه‌ی بلیت می‌توانند به سایت تیوال www.tiwall.com مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است: دفتر طنز حوزه هنری در کنار مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اجرای استندآپ کمدی امیرکربلایی‌زاده را مورد حمایت قرار داده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر