menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

استقبال از دهه فجر با “پنجمین شب شعر طنز دولخ” در کرمان

رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: حوزه هنری کرمان از 9 بهمن ماه امسال با پنجمین شب شعر طنز دولخ1 به استقبال دهه فجر می‌رود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، عباس سالاری در کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: حوزه هنری کرمان از 9 بهمن ماه با پنجمین شب شعر طنز دولخ به استقبال دهه فجر می‌رود.

وی بیان داشت: جمعی از طنزپردازان کشور در جشنواره طنز دولخ شرکت می‌کنند و به‌دنبال ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه هستیم. رئیس حوزه هنری استان کرمان ادامه داد: برای ایجاد فضای نشاط و شادابی در بم هم شب شعر طنز بم‌خند در 10 بهمن‌ماه سال‌ ‌جاری برگزار می‌شود و مهمانان جشنواره طنز کرمان در برنامه بم هم شرکت می‌کنند.

محفل طنز دولخ

سالاری اضافه کرد: جشنواره فیلمنامه‌نویسی استان کرمان از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان کرمان در دهه فجر است. وی با اشاره به اینکه 45 اثر به جشنواره فیلمنامه‌نویسی استان کرمان ارسال شده است، یادآور شد: مرحله نخست داوری این جشنواره برگزار شده و 14 اثر به‌مرحله نهایی راه یافته است.

سالاری عنوان کرد: 20 سال است که جشنواره فیلم موضوعی در کرمان نداشته‌ایم و در دهه 70 یکسری برنامه‌ها با عنوان دهه و یا هفته فیلم برگزار می‌شد که موضوعیت داشت و در دهه فجر سال‌ ‌جاری این طرح را در دستور کار داریم. وی خاطرنشان کرد: گروه‌های هنری حوزه هنری استان کرمان با سایر دستگاه‌ها برای اجرای ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر همکاری می‌کنند.

پی نوشت :

1- دولخ همان گرد و خاک و غبار است در گویش کرمانی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر