menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رادیو صبا

استفاده از ایده های طنزپردازان در برنامه های طنز رادیو صبا

مدیر رادیو صبا از همکاری طنزپردازانی چون شهرام شکیبا، ناصر فیض، سعید بیابانکی و … در ایده‌پردازی و ساخت برنامه های رادیو صبا خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، حمید رضا مقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییرات در کنداکتور جدید رادیو صبا عنوان کرد: با توجه به اینکه رادیو صبا ۱۶ ساعت برنامه دارد در ساختار جدید تعدادی از برنامه ها را حفظ کردیم و برنامه های جدیدی هم به شبکه اضافه شده است.

وی ادامه داد: «صباهنگ»، «دو نیم صبا»، «شکوفه های لبخند» از جمله برنامه هایی هستند که حفظ شده اند و همچنین تعدادی از برنامه ها هم از سایر شبکه ها تامین شده اند.

مدیر رادیو صبا با اشاره به برنامه های جدیدی که به این شبکه اضافه شده است، گفت: «دور دنیا در ۱۵ دقیقه» برنامه ای است که در فضایی طنز بین شخصیت ها و گویندگان برنامه اجرا می‌شود و عنوان برنامه هم نوعی طنز را دربردارد که در قالب سرگرمی به معرفی نقاط دیدنی ایران و دنیا نیز می پردازد.

مقدسی به شیوه نمایشی این برنامه اشاره و بیان کرد: «دور دنیا در ۱۵ دقیقه» یک برنامه روایی- نمایشی است که به صورت تولیدی روی آنتن می رود.

رادیو صبا لبخند

وی همچنین به برنامه دیگر رادیو صبا اشاره و بیان کرد: «باشگاه صبا» دیگر برنامه ای است که البته قبلا «باشگاه ۳۰ دقیقه ای ها» نام داشت اما در ساختار جدید فرم آن تا حدی تغییر کرده و نام آن هم عوض شده است. این برنامه که به صورت زنده روی آنتن می رفت با همین شیوه ادامه می یابد.

مقدسی با اشاره به دیگر برنامه هایی که در ساختار جدید به رادیو صبا اضافه شده اند، گفت: حدود ۶ برنامه به کنداکتور جدید اضافه شده است و ما فکر می کنیم که مقوله طنز و سرگرمی باید مدام مورد بررسی و نوآوری قرار بگیرد. آنچه که پیش از این به پخش می رسید باعث شد که در ساختار جدید ایده های جدیدی به ذهن برنامه سازان برسد.

مدیر رادیو صبا درباره اینکه تا چه حد از کمدین ها و طنزپردازان در ساخت برنامه های طنز برای این شبکه استفاده می شود؟ گفت: محمد صادق رحمانیان، سعید بیابانکی، محمد اوزی، صادق عبداللهی، عباس محبی، ناصر فیض و شهرام شکیبا از جمله افرادی هستند که ما از ایده های آنها استفاده می کنیم و گاهی هم در بعضی از برنامه ها با ما همکاری دارند.

وی به برنامه «نیم صبا» اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برنامه «نیم صبا» هر روز ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵ روی آنتن می رود و ما قصد داریم آن را تقویت کنیم و اتفاقا ناصر فیض و سعید بیابانکی قرار است آن را اجرا کنند.

مقدسی درباره تاثیر برنامه زنده و یا تولیدی در جذب مخاطب عنوان کرد: در کار طنز و سرگرمی بیشتر آثار تولیدی اهمیت دارند چراکه باید روی این آثار فکر شود و برنامه با کیفیت در لحظه اتفاق نمی افتد. به طور مثال برنامه «شکر پنیر» از جمله آثار تولیدی است که مخاطبان آن را دنبال می کنند اما در برنامه زنده «باشگاه صبا» به دلیل ارتباط پیامکی در لحظه ای که با مخاطبان صورت می گیرد نیاز است که همچنان زنده باشد و به همین شکل هم روی آنتن می رود.

وی در پایان به برنامه «مشااره» و «صباتیک» اشاره کرد و گفت: «صباتیک» یک مسابقه است که به صورت حضوری برگزار می شود و همچنین «مشااره» نیز یک برنامه مشاعره طنز است که در ۲۰ دقیقه برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر