menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دکتر اسماعیل امینی

“اسبها و خرهای” اسماعیل امینی

اسماعیل امینی مجموعه‌ای از اشعار طنز خود را در قالب مجموعه‌هایی با عنوان«نشر اکاذیب» و «اسب‌ها و خرها» منتشر می‌کند.

اسماعیل امینی از آماده انتشار شدن دو مجموعه شعر طنز جدید از خود خبر داد و گفت: دو مجموعه از اشعار طنزم را برای انتشار گردآوری کرده‌ام که یکی از آنها به نام «نشر اکاذیب» در انتشارات سروش در دست انتشار است و مجموعه دیگری با عنوان «اسبها و خرها» در انتشارات سپیده باوران در دست انتشار است.

3اسماعیل امینی

امینی افزود: اشعار این دو کتاب برای پنج سال اخیر است و بخشی از آنها شامل اشعاری می‌شود که با زمینه طنز در نشریات مختلف منتشر شده است.

این شاعر همچنین به موضوعات مطرح شده در این اشعار اشاره کرد و گفت: اشعار طنز من در این دو کتاب موضوعات متنوعی دارند و محوریت خاصی را در بر نمی‌گیرد اما بیشتر آنها برپایه موضوعاتی نوشته شده که علاقه شخصی من در پرداختن طنز به آنها وجود داشته است. البته برخی نیز موضوعاتی دارد که بسیار بدیع است و فکر نمی‌کنم تا پیش از این کسی به سراغ آنها برای پرداخت شعری رفته باشد.

وی همچنین به کتاب فستیوال خنجر که به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده اشاره کرد و گفت: این کتاب را سال ۹۰ برای تایید نهایی به من دادند و من هم برای انتشار پس از بررسی در همان سال به سوره مهر دادم و تازه الان منتشر شده است. امیدوارم این دو کتاب به این سرنوشت دچار نشود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر