menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اسامی کارتونیست های شایسته حضور در نمایشگاه کاریکاتور کرمانشاه

رئیس انجمن کاریکاتور استان کرمانشاه، گفت: امسال بخش کاریکاتور جشنواره هنرهای تجسمی در کرمانشاه به صورت کشوری برگزار شده و ۱۰۰ اثر از هنرمندان سراسر استان ها در ‌آن به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حمید قالیجاری رئیس انجمن کاریکاتور استان کرمانشاه عصر روز شنبه (۲۴ بهمن ۹۴) در مراسم افتتاح جشنواره هنرهای تجسمی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بخش کاریکاتور این جشنواره به صورت کشوری برگزار شده است.

وی گفت: تعداد ۴۹۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره در بخش کاریکاتور ارسال شد که تعداد ۱۰ اثر از سوی هنرمندان استان بوده و مابقی از سوی دیگر هنرمندان سراسر کشور است.

رئیس انجمن کاریکاتور استان کرمانشاه، با بیان اینکه در پایان جشنواره ۶ اثر از آثار ارسالی معرفی و تقدیر می شود، اذعان داشت: در حال حاضر ۱۰۰ اثر در نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی استان برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

عبدالله جواری رئیس انجمن خوشنویسی استان کرمانشاه نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه در بخش خوشنویسی نیز تعداد ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: از تعداد مذکور ۴۰ اثر مجوز نمایش در نمایشگاه جشنواره را به دست آوردند.

این مسئول، بیان داشت: واگذاری امور هنرمندان به دست خود آنها و همچنین داوری آثار توسط انجمن های هنری یکی از اقدامات مهم صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده که جای تقدیر فراوان دارد.

فرزاد پروینی مسئول انجمن طراحی و نقاشی استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: در این بخش تعداد ۱۱۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در پایان تعداد ۱۵ اثر از آثار هنرمندان معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی، ادامه داد: ۴۳ اثر در نمایشگاه این جشنواره برای بازدید علاقه مندان قرار داده شده و این جشنواره علی رغم مشکلات و تنگناهای مالی توانسته است آثار برجسته هنرمندان کرمانشاهی را به نمایش بگذارد.

علیرضا قمری رئیس انجمن عکس استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: در بخش عکس این جشنواره نیز تعداد ۱۴۲ اثر به دبیرخانه ارسال شد که در نمایشگاه این جشنواره تعداد ۴۰ اثر به نمایش گذاشته شده است.

هنرهای تجسمی کرمانشاه

همچنین به گزارش شیرین طنز، به نقل از سایت هنر مقاومت، هیئت داوران پس از بررسی ۴۹۵ اثر از ۱۰۹ هنرمند کارتونیست تعداد ۱۰۰ اثر از ۴۷ هنرمند را شایسته حضور در نمایشگاه تشخیص داده و اسامی هنرمندان به شرح زیر میباشد:
عباس ناصری
آیت نادری
مسعود ماهینی
محمود نظری
علیرضا پاکدل
امیر سهیلی
الهام خوش انجام
شهرام رضایی
شاهین کلانتری
عفت امجدی پور
سعید صادقی
سمیه شوقی
اسمایل بابایی
زهره شاه محمدی
سحر فتاح
امیر سهیلی
پویا عبدلی
حامد مرتضوی علوی
حامد بذر افکن
حامد شریفی
محمد علی خلجی
علیرضا فرساد
مسعود ماهینی
محمود برخورداری
محبوبه پاکدل
عابدبن محمدی
علی بهرامی
علی اسدی
سلیمان مام رحیمی
عبدالکریم انصاری بارزی
محمد حسین اکبری
محمد سامان صولی
مهدیه صباغ کار
جواد جعفریان
اسماعیل بابایی
شیرین قلی پور
ندا تنهایی مقدم
علی فرید رادپور
منصوره دهقانی
مهناز یزدانی
ایمان نوری نجفی
هیبت احمدی
ناصر احمد زاده
نسرین بنی حسینیان
میلاد حسینی
مهناز یزدانی
یلدا هاشمی نژاد

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر