menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اسامی شرکت کنندگان در مسابقه کاریکاتور ترامپیسم

به گزارش شیرین طنز، به نقل از سایت هنر مقاومت، دبیرخانه مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم از اواخر اسفند ۱۳۹۵ فراخوان این مسابقه را بر روی سایت های تخصصی ایرانی قرار داد.

تا کنون این مسابقه بر روی سایت های خارجی در کشورهای رومانی، بلژیک، ژاپن، برزیل، آذربایجان ، ترکیه و.. اطلاع رسانی شده است و تا روز نوزدهم فروردین ماه از چهل و دو کشور جهان هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست در این مسابقه آثارشان را ارائه کرده اند که در میان مهمترین اسامی شرکت کنندگان می توان به پیتر نیهاوندیگ از هلند ( رئیس کل فدراسیون جهانی فکو)، جی بوسکو ، جونیور لوپز، ری کاستا و کارلوس آموریم از برزیل، النا اوسپینا از کلمبیا، آجوبل از کوبا، جیتت کاستانا از اندونزی، جوردن پاپ ایلیوف از مقدونیه، فیروز کوتال از نروژ ، ویکتور بوگوراد و ولادیمیرخاخانوف از روسیه، رائد خلیل از سوریه، میلنکو کوزانویچ از صربستان و…اشاره کرد.

هنرمندان ایرانی شرکت کننده نیز تاکنون عبارتند از: احمد مومنی، احمد رضا سهرابی ، حمیدرضاحیات روشنایی، سید محمود جوادی ، احسان گنجی، مهدیه صباغ کار، مسعود قلاوند، مسعود رحیمی ، سید محمود جوادی ، مهدی رسولی، محمدرضا ثقفی، یاسر صلحی، مژگان نوایی و رضا حمیدی مطلق.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر