menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره طنز تند و شیرین

اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره ی طنز شهروندی تند و شیرین کاشان

نفرات و آثار برگزیده نخستین جشنواره سراسری طنز شهروندی کاشان با عنوان «تند و شیرین» در بخش های شعر، داستان کوتاه، عکس و کاریکاتور معرفی شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در بخش شعر این جشنواره علی فردوسی از اصفهان به رتبه نخست دست یافت و محمد حسین مهدویان از قم و مصطفی مشایخی از کرج به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
هم چنین در بخش ویژه شعر جواد جهان آرایی به عنوان شاعر منتخب با شعری با گویش کاشانی معرفی شد.
در بخش داستان کوتاه پوریا اسکندر زاده از تهران به عنوان صاحب اثر برتر انتخاب شد و محمد گلی و زهره شعبانی به ترتیب از خراسان رضوی و کرج رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش کاریکاتور هم محمدعلی خلجی از همدان در مقام کاریکاتوریست نخستین اثر برگزیده قرار گرفت و فخرالدین دوست محمد و الهام خلیلی مهر هر دو از کرمانشاه جایگاه های بعدی را به نام خود ثبت کردند.

جشنواره طنز تند و شیرین

در قسمت عکس این جشنواره نیز ، عبدالرحمن مجرد از اردبیل ثبت کننده عکس برتر شناخته شد و افشین میرزایی از گیلان و بهار نژند از اصفهان به رتبه های دوم و سوم دست یافتند.
نخستین جشنواره سراسری طنز شهروندی کاشان با عنوان «تند و شیرین» به همت فرهنگسرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با هدفهای بهبود روابط شهروندی و مناسبات اجتماعی، بیان معضلات، معایب و رفتارهای ناهنجار، آموزش بهترزیستن و زندگی هدفمند به شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان با میزبانی از آثار هنرمندان سراسر کشور برگزار شد.
ارتقای فرهنگ پاکیزه نگه داشتن و حفظ و توسعه محیط زیست و فضاهای عمومی، ترویج روحیه مشارکت و همبستگی شهروندان، ایجاد انگیزه برای ارائه آثار هنری ارزشمند و فاخر، توسعه و ارتقای اخلاق شهروندی، ترویج روحیه مشارکت و همبستگی شهروندان، ارتقای دانش هنرمندان طنزپرداز و نیز فرهنگ سازی و آموزش هنجارها و قوانین شهروندی از دیگرهدفهای برگزاری این جشنواره بیان شده است.
جشنواره سال ۹۴ شروع شده بود و تا پایان پاییز ۹۵ ادامه داشت.

chatنظرات شما

۴ دیدگاه

  1. بهار:

    سلام ودرود فراوان. اختتامیه چه زمانی برگزارمی شود؟

  2. محمد:

    ممنون از خبر رسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر