menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

از نمایشگاه پوستر طنز شهروندی در گلپایگان دیدن فرمائید

معاون شهردار گلپایگان گفت: به همت شهرداری گلپایگان، نمایشگاه پوستر ” طنز شهروندی” با موضوع آموزش اصول شهرنشینی در گلپایگان گشایش یافت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از گلپایگان، قنبر سلطانی در حاشیه آئین افتتاحیه نمایشگاه پوستر و جشنواره هفت‌سین نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه پوستر طنز شهروندی به همت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری گلپایگان و با هدف آموزش اصول شهروندی برپا شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 30 پوستر طنز با نگارگری معصومه آزادی گرافیست جوان شهرستان و با موضوع اصول و مبانی شهرنشینی در قالب کاریکاتور و بدون شرح در تالار نمایشگاه‌های اداره ارشاد شهرستان به نمایش درآمده است. معاون شهردار گلپایگان گفت: امروز در کنار این نمایشگاه، نخستین جشنواره هفت‌سین نوروزی شهری گلپایگان به همت شهرداری گلپایگان، اداره میراث فرهنگی و اراده فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در جوار تالار اندیشه افتتاح شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره پاسداشت سنن و آداب ایرانی اسلامی در آستانه سال نو و تقارن با ایام فاطمیه و به منظورحمایت از هنرمندان شهرستان در کمک به ارائه آثار آنها بود. سلطانی تصریح کرد: در این نمایشگاه 80 هفت‌سین هنری توسط 25 هنرمند به نمایش گذاشته شده است که پس از اجرای داوری جشنواره، روز 27 اسفندماه و در مراسم اختتامیه به 7 نفر از پدیدآورندگان آثار برگزدیده جوایزی اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این 2 نمایشگاه تا 27 اسفندماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 19 برای بازدید عموم دایر است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر