menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

تلخند

از برگزیدگان اولین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» تجلیل شد

برگزیدگان نخستین جشنواره ملی دانشجویی پاتوق طنز تلخند با حضور اساتید طنز کشور در زنجان معرفی شدند.

886 اثر در این جشنواره از دانشگاه های سراسر کشور شرکت کرده بودند که از این میان 13 اثر در قالب نظم و نثر به مرحله نهایی راه یافتند. از میان این 13 اثر شش اثر در قالب نثر و هفت اثر در قالب شعر برگزیده شده بودند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، جشنواره دانشجویی پاتوق طنز تلخند از سری برنامه های هفت شهر شایستگی محسوب می شود. معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز شامگاه یکشنبه 3 خرداد 94 گفت: از میان 27 برنامه پیش بینی شده در قالب طرح هفت شهر شایستگی، دو برنامه نصیب زنجان شد.

تلخند

تلخند

محمد حسین حسنی افزود: یکی از این برنامه ها سال گذشته در قالب برنامه سوگواره دانشجویی برگزار شد و برنامه دوم امسال نیز در قالب تلخند به مرحله اجرا رسید.

سوگواره دانشجویی سال گذشته در ماه محرم و صفر در سطح تمام دانشگاه های کشور برگزار شد. وی یادآورشد: جهاد دانشگاهی طی سه سال گذشته بیش از یک هزار برنامه فرهنگی اجرا کرده است و امسال اجرای دو برنامه ملی قرآنی را نیز در دستور کار دارد. در این مراسم برگزیدگان اقدام به قرائت آثار خود کردند و در نهایت با اهدای جوایزی از آنان تقدیر شد.

در بخش شعر سید امیر سادات موسوی از تهران به عنوان نفر نخست، علی سلیمانی از همدان نفر دوم و متین بنایی از اصفهان به عنوان نفر سوم انتخاب شد. در بخش نثر نیز فاطمه تقی زاده از قم مقام نخست، حسین خرم رودی از همدان مقام دوم و افسانه بختیاری نژاد از قم مقام سوم را کسب کردند و سایر افراد شایسته تقدیر معرفی شدند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر