menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اختصاص بودجه بسیار ناچیز به هنرهای تجسمی خراسان شمالی

مدیرکل حوزه هنری خراسان شمالی گفت: بودجه اختصاص یافته به هنرهای تجسمی خراسان شمالی بسیار ناچیز است.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از بجنورد وحید نمازی شامگاه سه‌شنبه در آئین اختتام سومین جشنواره چلگی کارتون و کاریکاتور و تجلیل از شاعر آئینی استان خراسان‌شمالی، قاسم مهرنیا، اظهار داشت:کاریکاتور از جمله ابداعات و اتفاقات خوب فرهنگی و هنری است که در سطح کشور کمتر به آن پرداخته می شود و خوشبختانه بجنورد از محدود شهرهایی است که به همت جناب آقای عباس ناصری هنرمند با ارزش این عرصه به آن پرداخته است.

وی ضمن تجلیل از استاد با اخلاق و هنرمند فرهیخته شهر جناب آقای مهرنیا ایشان را سرچشمه خدمت صادقانه و مردمی بودند دانست و افزود: این گونه همایش‌ها کوچکترین خدمتی است برای معرفی و قدردانی از شخصیت‌های فرهیخته و مردمی که عمری را صرف اعتلای فرهنگ کرده‌اند.

نمازی تصریح کرد: مهم ترین وجه آئین چلگی کاریکاتور این است که فضایی را فراهم آورد تا هنرمندان شاخص کشوری حاضر در این عرصه که متاسفانه کمتر دیده می‌شوند، ضمن این جشنواره دیده شده و مسیر عبوری باشد برای ورود هنرمندان جوان و با استعداد به عرصه کاریکاتور.

مدیر کل حوزه هنری خراسان شمالی گفت: متاسفانه بودجه تخصیص یافته برای این همایش بسیار کم و ناچیز است که جوابگوی این گونه همایش ها نیست واین اندک بودجه نیز به مبارکی حضور هنرمندان جهانی شهرمان در این عرصه است.

وی در پایان اذعان داشت: این آئین با دوهدف معرفی هنرمندان بزرگ استانی و درست کردن مجموعه ای از آثار ارسال شده توسط شرکت کنندگان انجام گرفته که خوشبختانه توانسته آثار بسیار خوبی را خلق و عرضه کند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر