menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اختتامیه لبخند تهران

رضا رفیع، طنزپرداز و بهرام عظیمی، کارگردان انیمیشن و کاریکاتوریست در بخش «تقدیم با طعم لبخند» ویژه برنامه لبخند تهران فرهنگسرای اندیشه تقدیر شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، ویژه برنامه لبخند تهران، ویژه برنامه ای است که به مناسبت اعیاد شعبانیه، هر شب تا پایان ماه شعبان با اجرای شهرام شکیبا و همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه آموزش در یکی از فرهنگسراهای تهران برگزار می شود. این ویژه برنامه طنز در فرهنگسرای اندیشه با اجرای پیش پرده مسعود خادم با موضوع «دهن بینی» آغاز شد.

شهرام شکیبا، مجری برنامه سخن خود را درباره جمع نشینی و اهمیت آن در فرهنگ ایرانی آغاز کرد که لبخند تهران در طول ماه شعبان در فرهنگسراهای مختلف برگزار شده؛ برنامه ای که به عقیده من مهمترین دستاورد این بود که توانست اعتماد خانواده ها را جلب کند. وی افزود: جمع نشینی جزوی از فرهنگ ما ایرانی هاست اما نیاز به تقویت دارد و مسوولان فرهنگی باید برای احیای دوباره آن چاره اندیشی کنند.

شهرام شکیبا

*اجرای طنز رادیویی

یکی از بخش های ثابت برنامه لبخند تهران، اجرای زنده و طنز رادیویی است که عمار خطی کارگردانی این بخش را برعهده دارد. در این بخش که محور آن مسائل اجتماعی از زبان طنز است، قصه ای با نام «۱۲۵ تومان، دانشگاه» از سوی بازیگران و افکتور در صحنه خوانده شد.

*عظیمی و رفیع میهمان تقدیم با طعم لبخند

بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن ماسوله، درباره این انیمیشن که سال ۱۳۹۰ تولید شده گفت: این انیمیشن را بر اساس کاریکاتوری ساخته ام که سال ها پیش آن را کشیده بودم.

عظیمی با اشاره به برنامه های طنز و ضرورت افزایش آنها افزود: با توجه به مشکلات متعدد و زندگی شهری، خندیدن و خنداندن بسیار مهم است و امیدوارم این گونه برنامه ها به لحاظ کیفی و کمی افزایش پیدا کنند.

میهمان بعدی تقدیم با طعم لبخند، دبیر و پایه گذار جشنواره طنز تهران، دبیر شب های شعر شکرخند، و مجری و سردبیر برنامه شناخته شده قند پهلو و نویسنده قدیمی مطبوعات؛ رضا رفیع بود. رضا رفیع صحبت هایش را با سختی های کار طنزپردازان آغاز کرد؛ با وام گرفتن مصراعی از صائب تبریزی: پسته را خون می شود دل تا لبی خندان کند.

رضا رفیع

رفیع افزود: کار طنز بسیار سخت و پیچیده است و به همین دلیل خیلی ها به سمت آن نمی روند، از اینکه می بینم این برنامه بر روی طنز تاکید دارد و لبخند را گرامی می دارد، خوشحالم. این شاعر طنزپرداز ادامه داد: امیدوارم تهران و شهرهای بزرگ که پر استرس هستند، مظهری از لبخند باشند و این امر جز با همت مسوولان و تلاش هنرمندان طنزپرداز مقدور نیست.

هنگامی که هدیه ویژه رضا رفیع یعنی لانه کبوتر به او تقدیم شد، وی گفت: یک زمان به گنجشکک اشی مشی می گفتیم روی بام ما ننشیند، حالا داریم برای او مسکن مهر درست می کنیم که این خیلی اتفاق مثبتی است و امیدوارم ادامه پیدا کند.

*علیرضا خمسه میهمان برنامه امشب

ویژه برنامه لبخند تهران که از اول ماه شعبان در فرهنگسراهای مختلف تهران برگزار شد، از روز یکشنبه (اول تیرماه) میهمان فرهنگسرای اندیشه است و علیرضا خمسه، بازیگر نام آشنای کمدی ایران -سوم تیرماه- ساعت ۲۱، در آخرین اجرای لبخند تهران فرهنگسرای اندیشه میهمان این برنامه خواهد بود.

علیرضا خمسه

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر