menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

احمد پور مخبر

احمد پور مخبر

عطاران از پور مخبر انتظار بازی نداشت، او می‌خواست پورمخبر خودش باشد و خود به بابابزرگ داستان خط دهد و انصافا احمد پور مخبر به خوبی از عهده آن برآمد؛

بازی دلچسب و شیرین او در سریال نوروزی ترش و شیرین باعث شد تا ساعتی را در دفتر مجله با او به گفتگو بنشینیم و او با همان شادابی بابابزرگ و همان طبع شعر و صدای گرم جوابگوی ما شد.

شرح گفت و گو با احمد پور مخبر

_ دوست دارم خودتان صحبت را آغاز کنید.

پورمخبر: این بنده حقیر احمد پورمخبر، معروف به (مش قربون) سال ۱۳۸۶ را به عموم ملت ایران از صغیر و کبیر تبریک می‌گم، امیدوارم تمام سال شاد و سرزنده و شاداب و مثل خودم شنگول باشند، همچنین امید دارم این مخلص را در نوکری بپذیرند.

_ آقای پورمخبر! چگونه به عطاران معرفی شدید؟

پورمخبر: نمی‌دانم که از چه طریقی پسرم با عطاران ارتباط تلفنی برقرار می‌کنه، در همین ارتباطات به (محمد)، پسرم، قول می‌ده در سریال (متهم گریخت) از او استفاده کنه، ولی زمانی که محمد به دفتر می‌ره به او می‌گه در این کار نقشی برای تو ندارم، نقش یک پیرمرده که حدودا هفتاد، هشتاد ساله است. محمد میگه اگه اجازه بدی پدرم هم برای تست بیاد… عطاران لبخندی می‌زنه و می‌گه بابای تو خیلی سن داشته باشه ۴۰ تا ۵۴ ساله. به هر حال محمد هر طور شده از او وقت می‌گیره؛ وقتی رضا عطاران منو دید، گفت (تو همونی هستی که می‌خواستم). اول قرار بود نقش شازده رو بازی کنم، اما چون شازده‌ها باید چاق و هیکلی باشند، منتفی شد، برای همین مش قربون‌ رو بازی کردم.

_ یعنی از ابتدا (مش قربون) در فیلمنامه نبود؟

پورمخبر: چرا بود، ولی خیلی کوتاه، که به خاطر من زیادش کردند که اول قرار بود (باقر صحرارودی) بازی کنه… خدا را شکر خوب از آب درآمد. همون‌جا بود که برای نقش پدربزرگ هم انتخاب شدم.

_ چطور؟

پورمخبر: گوش‌های تیزی دارم، روز آخر فیلمبرداری بود که عطاران آروم گفت: به درد بابابزرگ هم می‌خوره…

_ پیش از این هم سابقه بازیگری داشتید؟

پورمخبر: بله، در دو فیلم از مجید مجیدی، یکی بچه‌های آسمان، اون یکی رو فراموش کردم، مثل این‌که فیلم دوم اکران هم نشد.

_ مجید مجیدی چطور شما را پیدا کرد؟

پورمخبر: تو محله ما فیلمبرداری داشت، منم برای تماشا رفته بودم که یکی از بچه‌ها گفت یک دهن آواز بخون تا خستگی گروه رفع بشه، نگو همون خوندن به درد فیلم می‌خوره، برای همین یک نقش کوتاه به من دادند، مجیدی باز هم می‌خواست که با من همکاری کنه، اما نرفتم.

_ چرا؟

احمد پور مخبر : چون نقشی که من بازی کردم با روحیاتم جور نبود. من آدم بانشاط و سرزنده‌ای هستم، دوست دارم در فیلم‌های شاد و خنده‌آور بازی کنم.

_ چرا خواننده نشدید؟

پورمخبر: چون دنبالش نرفتم، آن هم به خاطر وجود رفقای ناباب و حسود… حالا هم که فیلم بازی کردم به دلیل حسادت‌شان دوستی‌مون به هم خورده…

_ در اقوام‌تان هنرمند دیگری هم هست؟

پورمخبر: برادرم به نام (محمد فرزین) چون از شهرت پورمخبر خوشش نمی‌اومد نام هنری فرزین رو انتخاب کرد. پسرم محمد هم در سریال شبکه سه و نیم، چند سکانس بازی کرده، همین‌طور در فیلم سینمایی (شب بخیر فرمانده.)

_ چند فرزند دارید؟

احمد پور مخبر : چهار تا؛ پسر بزرگم محمد ۲۰ ساله است. بعد از آن مصطفی، مریم و زهرا، چون دیر ازدواج کردم اختلاف سنی من با اونا زیاده…

_ در چه سنی ازدواج کردید؟

پور مخبر : ۷۴ سالم بود که تازه عاقل شدم و فهمیدم باید تشکیل خانواده و زندگی بدم.

_ اینقدر دیر… ؟

پورمخبر: همان‌طور که گفتم به خاطر دوستان ناباب.

_ متولد چه سالی هستید؟

پورمخبر : ۱۳۱۹ در تهران، محله گلوبندک.

_ در سریال ترش و شیرین با کدام یک از بازیگران راحت‌تر کار می‌کردید؟

احمد پور مخبر : حمید لولایی.

منبع : بیوگرافی

احمد پورمخبر غصه نخور یا کریم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر