menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

احمد عربانی

احمد عربانی انیمیشن ملودی را برای نوجوانان می سازد

احمد عربانی از ساخت یک انیمیشن کوتاه ۶ دقیقه ای با نام «ملودی» برای گروه سنی نوجوانان خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، احمد عربانی کارگردان پیشکسوت عرصه انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های اخیر خود گفت: به تازگی کارهای مقدماتی ساخت یک انیمیشن کوتاه ۶ دقیقه ای با نام «ملودی» را برای گروه سنی نوجوانان به پایان برده ایم و در حال حاضر تنها مراحل متحرک سازی آن باقی مانده است. این فیلم که به سفارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در حال ساخت است تا شهریور ماه آماده نمایش می شود.

وی افزود: ماجرای «ملودی» بر اساس موسیقی رقم می خورد و روایت کننده داستان دختربچه و پسربچه ای است که دختر قصه موسیقی می نوازد. این دو کودک بزرگ می شوند و در ادامه اتفاقاتی رخ می دهد.

عربانی با اشاره به وجود نمادهای بومی در این اثر گفت: من در تمام کارهایم چه کاریکاتور و چه انیمیشن بر وجود نمادهایی از بافت بومی و فضای فرهنگی خودمان تاکید دارم به همین علت در «ملودی» نیز به تناسب موضوع، فضاهایی از بافت بومی خودمان را به تصویر کشیده ام.

این مدرس انیمیشن توضیح داد: این فضاها در زمانی که این دو کودک در کوچه بازی می کنند، دیده می شود. البته همیشه در آثارم سعی کرده ام انعکاس این فرهنگ بومی خودمان دچار شعارزدگی نشود. با این اوصاف «ملودی» یک موضوع جهان شمول دارد که همه قادر به برقراری ارتباط با آن هستند.

این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: این انیمیشن بدون دیالوگ برای حضور در جشنواره ها آماده می شود و داستان کلی آن با موسیقی و افکت پیش می رود.

عوامل ساخت فیلم انیمیشن «ملودی» عبارتند از نویسنده و کارگردان: احمد عربانی، طراحی شخصیت: نیما مجلسی، طراحی استوری‌برد: شهرام شیرزادی، طراحی کانسپت: حسین صافی، انیمیت: بهبود نکویی، لِی‌اوت و بک گراند: شیرین اشتری، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر