menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ناگهان پیت حلبی

اجرای نمایش کمدی “ناگهان پیت حلبی” با نویسندگی امیر علی نبویان

اجرای آغازین نمایش کمدی «ناگهان پیت حلبی» به کارگردانی کورش سلیمانی شامگاه یکشنبه ۱۵ فروردین توسط پوران درخشنده افتتاح شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، در مراسم افتتاحیه کمدی «ناگهان پیت حلبی» که اجرای آن بر عهده احسان کرمی بود، کورش سلیمانی ضمن تشکر از حضور مردم به دغدغه ها و نگاه فرهنگی خود به مسایل اجتماعی در این نمایش اشاره کرد و گفت: این نمایش در اجرای پیشین خود تجربه بسیار موفق و پرمخاطبی را در سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران با همکاری امیرحسین حریری داشته است.

در ادامه احسان کرمی برای به صدا درآوردن زنگ افتتاح از پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما دعوت کرد تا روی صحنه بیاید.

ناگهان پیت حلبی

پوران درخشنده به دلایل حضورش در این مراسم اشاره کرد و گفت: موضوع نمایش که با نگاهی طنز آمیز به مسائل فرهنگی و اجتماعی پرداخته است چیزی که نیاز امروز جامعه ماست، باعث شد تا اینجا بیایم.

در مراسم افتتاح نمایش کمدی «ناگهان پیت حلبی» مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، بهروز فتحی مدیرکل برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیمان شریعتی معاون مرکز هنرهای نمایشی، سعید اسدی دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر و هنرمندانی چون عارف لرستانی، اردلان شجاع کاوه، الیزا اورامی، ناهید مسلمی، بهروز خوش رزم، مهدی حاجیان، اکبر تحویلیان، مهدی تحویلیان، نوید میهن دوست، بهرام سروری نژاد، فرزین محدث و… حضور داشتند.

«ناگهان پیت حلبی» به کارگردانی کورش سلیمانی و نویسندگی امیرعلی نبویان هر روز به جز شنبه ها، ساعت ۱۹ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر