menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز

اجرای نمایش طنز «کله‌پوک‌ها» با هنرنمایی ۳۰ بازیگر در شهر رودهن

نمایش «کله‌پوک‌ها» پس از هشت ماه تلاش و با هنرنمایی ۳۰ بازیگر در شهر رودهن روی صحنه رفت.

به گزارش شیرین طنز، تهیه‌کننده گروه نمایشی کله‌پوک‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اجرای نمایش کله‌پوک‌ها با هنرنمایی بازیگران دماوندی در سالن آمفی‌تئاتر وصال شهر رودهن اظهار داشت: نمایش کله‌پوک‌ها با حضور بازیگران حرفه‌ای از چهار شهر شهرستان دماوند بر روی صحنه اجرا رفته است.

منصوره پورمقدم ادامه داد: بازیگران نمایش کله‌پوک‌ها از شهر رودهن، بومهن، گیلاوند و دماوند با انرژی وصف‌ناشدنی در طول یک سال گرد هم آمدند که اکنون بتوانند بزرگ‌ترین پروژه نمایشی شرق استان تهران را برای عموم مردم به روی صحنه ببرند.

وی افزود: طراحی لباس، گریم و نور با حضور افراد متخصص از تهران برای اجرای این نمایش در نظر گرفته شده است تا جایی که تا پایان اجرای نمایش تماشاگران و مخاطبان این نمایش را محو خود می‌کند.

تهیه‌کننده گروه نمایشی کله‌پوک‌ها با اشاره به هزینه‌های بالای این پروژه بزرگ نمایشی در شرق استان تهران تصریح کرد: تمام عوامل اجرایی نمایش کله‌پوک‌ها بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی از سال گذشته با نمایش‌خوانی تاکنون که بر روی صحنه اجرا رفته است با همدلی و همراهی یکدیگر در تلاش بودند تا نقش بی‌نظیری را برای مخاطبان ایفا کنند.

پورمقدم ادامه داد: نمایش کله‌پوک‌ها نمایشی موزیکال و کمدی است که برای نخستین بار با ویژگی‌های خاص گریم و لباس در شهرستان دماوند به اجرا درآمده است؛ این نمایش داستانی با سبک آدم‌های روستایی در اوکراین دارد و نگاه و فکر مخاطب را تا جایی با خود همسو می‌کند که در اوج نمایش مخاطب می‌تواند با اجرای نمایش و افراد بازیگر همزاد پنداری کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های ویژه و خاص نمایش کله‌پوک‌ها، خلاقیت کارگردان این نمایش بوده که علاوه بر ۹ شخصیت اصلی داستان، اجرای ۳۰ نفر دیگری را نیز طراحی کرده و به صحنه اجرا آورده است.

پورمقدم با اشاره به اینکه یکی از مؤسسه‌های دماوند نمایش کله‌پوک‌ها را بر روی صحنه می‌برد، افزود: نمایشنامه کله‌پوک‌ها نوشته نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر به کارگردانی هومن رهنمون و مشاوره کارگردانی رامبد جوان و طراحی حرکات موزون اصغر فریدی‌ماسوله از امروز، ۲۰ دی‌ماه تا ۲۵ دی‌ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری وصال رودهن بر روی صحنه می‌رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر